• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
sponsor




00banner.jpg




Gister had ik al een beginnetje gemaakt met dremelen. Helaas twee keer lichtjes uitgeschoten.

01s.jpg


Dat valt nog wel weg te schuren en polijsten.

Vandaag weer met frisse moed de dremel opgepakt.

02s.jpg


Hoe fris ik was blijkt maar weer dat ik op het idee kwam om de slijpgeul breder te maken, zodat de kans op uitschieters een stuk kleiner zou worden.


Kijk mij hieronder eens fris dremelen met een lekkere warme sjaal om tegen het spatteren in mijn gezicht.

03s.jpg


Toch maar eens een gelaatsmasker overwegen.


Dan toch eindelijk het bevrijdende moment. :038:

04s.jpg



Netjes redelijk ruim buiten het lijntje gebleven, zodat er nog voldoende materiaal over is om weg te kunnen vijlen.

05s.jpg



Plaatje geprepareerd voor het vijlen. Staat op zich wel mooi met die messing dopmoertjes. Op zich keuze genoeg voor moertjes en schroefjes, dus dat idee gaat mee in het achterhoofd voor later.

06s.jpg



Eerst deze klus nog klaren. :p

07s.jpg



Na even vijlen begon mijn lijf van redelijk middelbare leeftijd een beetje te protesteren.

08s.jpg


Laat ik het hier maar bij voor vandaag. Morgen weer met fris verder. Hoop het hele plaatje dan af te maken en verder te gaan met de kast zelf.




sponsor
 
00banner.jpg
00banner.jpg
00banner.jpg



sponsor


















Ik weet niet als je een bandschuurmachine hebt, ben je er zo klaar mee

Die heb ik helaas niet. Zou wel makkelijk zijn inderdaad. Maar met de vijl is het met zo een klein dingetje ook wel te doen. :)

Hieronder bijna klaar met vijlen:

01.JPG



Hieronder het vijlen klaar, zodat de plaatjes elkaar eindelijk los konden laten.

02.JPG



Begint ergens op te lijken. :)

03.JPG



Hieronder die twee lichte beschadigingetjes van het uitschieten met het dremelslijpschijfje.

04.JPG


Lijkt erger dan het is. Die zijn na een ronde P400 schuurpapier denk ik al verdwenen.


Alle boutjes passen mooi in de gaatjes en in de gaatjes van het topje eronder.

05.JPG



Nog een klusje voor de vijl: die twee gaten op maat vijlen.

06.JPG



Dat ook weer klaar. :)

08.JPG





Tijd om de lapset te gaan gebruiken. :p

09.JPG




[schuren]




P400,





P600,





P800,




P1000,





P1500,





P2000,






P2500.





[/schuren]






Daarna was het tijd voor moeders mooiste polijstspul.

10.JPG



Hoppa, blingbling is er weer :icon_cool:

11.JPG



:icon_eyes:

12.JPG


(Boutjes kunnen nog veranderen, daar moet ik nog even naar kijken/over nadenken)



( ↑ klik voor highres)



14.JPG






( ↑ klik voor highres)



16.JPG





17.JPG






18.JPG




Hieronder het plekje in de kast dat voor de pompjes gereserveerd is:

20.JPG


(De Swiftech stickertjes gaan er uiteraard nog vanaf)


( ↑ klik voor highres)




Ik@tevreden. :D





sponsor
 
lol@Antilliaan van Watercooling land :D


Maar er is ook triest nieuws:


LGiO9t2.jpg



Zat net weer eens naar de kast te kijken om een ingeving voor een mogelijke opstelling te checken, toen me het volgende opviel:

Waarom eigenlijk twee gaten in dat pomptopplaatje gemaakt? :icon_rolleyes:

Wetende dat ik die uitgang op de bovenkant van het topje zeker niet gebruiken ga... Beetje een facepalm momentje. Zo gefixeerd op het namaken van het origineel dat ik me niet meer bewust was dat ik die keuze in eigen handen had.

Die ga ik dus zeer waarschijnlijk nog een keer opnieuw maken. Met één stopfitting minder staat het natuurlijk een stuk mooier en cleaner dan een topje vol met die stopfittingen. Scheelt ook weer een gat boren. :sarc:
 
Fris, je doet dat weer reuzegoed, koper dat hard blinkt, daar ben ik alleen maar fan van. Plaatje opnieuw maken zou niet hoeven denk ik, maar als je het zelf zegt, waarom niet, je hebt er dan twee waarvan je een als zakspiegeltje kan gebruiken. =D

Langs de andere kant heb ik wel een beetje het gevoel dat je de kast aan het overladen bent met spullen, 2 grafische kaarten in een V1000 is echt veel.

(kijkt nog eens naar de stofbak van een pc achter zich)
 
Fris, je doet dat weer reuzegoed, koper dat hard blinkt, daar ben ik alleen maar fan van. Plaatje opnieuw maken zou niet hoeven denk ik, maar als je het zelf zegt, waarom niet, je hebt er dan twee waarvan je een als zakspiegeltje kan gebruiken. =D

Langs de andere kant heb ik wel een beetje het gevoel dat je de kast aan het overladen bent met spullen, 2 grafische kaarten in een V1000 is echt veel.

(kijkt nog eens naar de stofbak van een pc achter zich)


Gaat denk ik meevallen wat betreft het overladen. 1 Loop en de drive bays eruit. Dat heeft heel veel ruimte vrijgemaakt. Buisjes ipv slangen geeft ook wat meer opties om de boel er ruim uit te laten zien. :)






00banner.jpg




sponsor



Goed nieuws vandaag gehad van de EVGA step-up voor de GPU's. Ik had verwacht nog wel een maandje of twee in de wachtrij te staan, maar vandaag zag ik dat de kaarten van 95 naar nul gezakt waren. Die heb ik dus zeker binnen een maand binnen. :D


Vandaag het topplaatje maar weer opgepakt.

Geen gedremel meer maar full speed met de decoupeerzaag. :p

01.JPG



Iets minder precies, maar alles nog buiten de lijnen.

02.JPG



Gelijk verder met hoe de top er origineel uitziet:

03.JPG



En hier de vernieuwde 1.1 versie van mij:

07.JPG



04.JPG



05.JPG



06.JPG







09.JPG



Zo, die is eindelijk klaar. :)









:006:




sponsor
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan