Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is Tygon R3603 3/8 id 5/8 od slang met BP mat black fittingen...
Op het blok en de pomp zitten 1/2 stubby's en op het rad 1/2 rotary 90gr bochten...
Onder het res zit een Q-blok waar aan de onderkant een drain slang zit met een
Bp sealingplug. Erg handige dingen...
De slang ging best makelijk over de stubby's heen... Als je de slang niet met heet water zachter maakt wil het wel maar moet je veel kracht zetten...
Over de gewone 1/2 fittingen gaat het wat moeilijker...
Gelukkig kunnen ze met elkaar communiceren en kan iik de temp aflezen... Ik moet alleen nog de draden aan elkaar solderen maar ik heb niet van die kleine krimpkous... morgen ff bij mijn pa halen en dan ook de display in de case maken...
Ja zeker.... Als je wilt dan wil ik nog steeds die X ingegrafeerd hebben... Ik denk alleen dat ik het uit laten snijden van de plaat ff uitstel tot ik een nieuwe werkgever heb... Ik ben dus pas ontslagen en wil ff pas weer gaan uitgeven als ik weer werk heb...
Als het res leeg is blijft het in balance maar als ik het vul niet... dan valt het om...
Wat het niet dat ik de pomp vast geschroeft heb op de bodem waardoor alles netjes blijft staan.
Het enige waar ik bang voor was, was dat het res zou draaien op het rotary gedeelte van het Q-blok maar door de slangen te kruizen en de drain slang die er onder zit staat hij vast..
Hier zie je hoe de pomp bevestigt is... het alu blokje zit vast geschroeft aan de onderkant van de kast met 2 M4 inbus boutjes van af de onderkant...
Dat blokje + de pomp worden ook nog zwart gespoten.
Was ooit ook mij idee om dit te doen, maar werd me toch te duur voor alleen een xboxje..
Wel vet dat ik iemand het nu zie doen, precies zoals ik het wou doen :066:
Pas als alles aan de kast klaar is ga ik de Xdoos hardware er inzetten... Van wat ik zo in de beschrijving lees is het nog wel een aardig werkje en ik heb geen zin om telkens het Xdoos mobo er uit te halen.....