Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je deze case standaard gebruikt zit de fan binnen in.... Maar bij mij zit de pomp dan in de weg... De voedings kabels zitten dan tegen de fan aan...
Dit had ik wss kunnen oplossen door een pomp als een MPC350 met XSPC res te gebruiken, maar daar had ik 2 redenen toe deze niet te gebruiken...
1: het stroom verbruik van de pomp... de 12V voeding die ik gebruik kan 24 watt leveren. De HPPS die er nu in zit gebruikt 4W tegen 11 voor de MPC350. Er moeten ook nog fans en ccfl op..
2: deze dingen had ik hier nog liggen... zonder de dingen die ik hier al had heb ik ongeveer 400E uitgegeven aan deze mod met alles er omheen... dat vond ik voor een dit project meer dan genoeg... Xdoos wordt eigenlijk niet zo heel veel gebruikt
ze verzinnen wel een waterkoelingkast voor de 360 alleen zijn ze "vergeten" dat er een rad in moest
Er gaan een aantal dingen veranderen aan de indeling van de kast....
Aan de geperforeerde voorkant komen 2 92mm Nanoxia fans voor extra airflow... 1 had ik er al en die zit er ook al in...
Om de andere erin te kunnen plaatsen moet de pomp/res combi omgedraait worden..
Hier alvast een foto van de 92mm fan voorin...
Ook ben ik de stroom voorziening aan het veranderen... later meer
De Xdoos zit weer inelkaar en dit blijft de opstelling van de loop....
Voorin zit een extra 92mm nanoxia fan... toen deze er eenmaal in zat en ik hem voor het eerst aan deed maakte hij nogal wat lawaai... het bleek een 2200 rpm te zijn terwel ik een 1400 rpm bestelt had...en dat terwel er helemaal geen 2200 in de highflow shop staan... daarover moet nog even contact met freddy opgenemen worden...
De pomp+res staan nu andersom in de kast...dat was nodig want anders kom de 2de fan niet aan de voorkant... ik vind het beter zo...
Nu rest me alleen nog de UV balkjes er in maken en het zijpaneel maken en dan is is klaar...
Dat het res scheef hangt moet ik idd nog iets aan doen... het komt door de drain slang die onder aan het qbolk zit... Ik zal het wss oplossen door een 45gr fitting onder het qblok te zetten....