• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian Li V1000A herbouw

Wooh vetjenz ^^

bling_bling.jpg
 
een uurtje gezien@RRtech :D

serieuze bling, wel grappig al die bp pijpjes die nog in de kelder hangen :D

nog 17 dagen ! :D

edit: vind wel dat die van jou er nog altijd heel ruimtelijk uit ziet, terwijl die van mij er zo overbeladen bij staat ^^
 
blingman is druk bezig geloof ik ? :p

Blingman aka burgemeester van BLINGVILLE aka keizer van de bling aka frisje is vandaag weer een beetje bezig geweest. ;)



petite update​


Ik heb de dremel en de decoupeerzaag weer even in handen gehad. :p


Ten eerste voor het gat in de bodem voor dat laatste gepolijste 120mm rad en ten tweede om een non to do listed probleempje op te lossen.


1.

De positie van het bodemrad moet vrij goed zitten ivm de aansluitingen op de "hard piped" fittingen route vanaf het andere rad.
Het gat is nu zo gemaakt dat deze met hulp van het radgril nog een beetje speling heeft.



Normaal hou je de vorm van het radgril aan. De hoeken heb ik nu weggelaten. Zo kan het rad nog een beetje schuiven voordat de laatste vier gaten voor definitieve bevestiging geboord gaan worden. Voor die gaten heb ik m'n nog te arriveren dremel boorstatief nog nodig (denk ik), want tussen die gaatjes is het lastig gaatjes boren met de losse hand.




Hieronder de reden dat er een gat voor deze radiator gemaakt moest worden.




Veel te weinig gaatjes van de kast op die plek. Alhoewel, ook al waren er genoeg gaatjes, dan nog had ik een gat gemaakt. 't Zal de luchtstroom zeker ten goede komen. :p
Die kan dus bijna van het to do lijstje geschrapt worden.




2.

Daarna ben ik doorgegaan met iets wat niet op het lijstje staat, maar dat me al langere tijd dwars zit. Die RX radiator hangt niet lekker stevig aan dat lili bevestigingsdingetje. Deze is waarschijnlijk ook niet berekend op het gewicht van een RX rad met twee fans erop. :p



Hier was ik er al eens eerder mee bezig geweest. Die oplossing is wel een beetje een luie oplossing. Werkt ook niet echt goed, want het rad zakt nog steeds een beetje door.
Dat doorzakken zou dan druk/spanning zetten op die "hard piped" fittingenconstructie welke dit rad met het andere rad verbindt. Met name op die C47 fittingen wil ik geen druk of spanning hebben.

Tijd dus om wat energie te steken in een duurzamere en stevigere oplossing.

Het probeer alu-plaatje van het front kwam nu ook weer goed van pas om even uit te proberen:




En hieronder de bijna klaar versie:


(Het rafelige is van de beschermfolie die er nog op zit )

Alleen nog bevestigingsgaatjes boren. Dat is voor later, want ondanks dat het er op die pic heel ruim uit ziet, kan ik er met de dremel nu niet bij. Even wachten op het dremel verlengdingetje of anders de kast even uit elkaar.

Liever dat eerste, maar toolmax
2ajq4pf.jpg
schiet helaas niet erg op met mijn bestelling.



1. + 2.

Hieronder het resultaat van beide mod aktiviteiten van vandaag in één plaatje gevangen. :116:




En even het rad ertegenaan gehouden.:)


Zit nog niet helemaal strak erop, omdat het schroefkopje van de fan aan de andere kant tegen de kast komt. Klusje voor ----------------> de dremel.:023:

Dit samen met het rad moest ik even bekijken, omdat ik twijfelde om dat plaatje van koper te maken. Doe ik denk ik maar niet. Het zou het contrast met het koper van het rad wegnemen.


3.

Aankomende week heb ik vrij. :p Denk dat ik 'm in die tijd wel klaar genoeg voor de party8 ga krijgen. Zeker op 95% van de geplande blingpower.
Het to do lijstje is na vanmiddag niet korter geworden, eerder langer. Er zijn weer wat ideetjes bij gekomen...
Hoop dat ik aankomende week geen ideeën meer krijg en gewoon het lijstje kan afwerken. Alhoewel, het binnenkrijgen van ideeën wel één van de leukste dingen is van het aanpassen@modden van een pc behuizing. :D




4.


waving_smiley.gif
 
Laatst bewerkt:
dat ziet er innovatief uit coolfriss :023: vooral doorgaan:p.
ik zal een goeie bril kopen voor de party:p

Ik heb nu ook een v1000 hier staan, maar nog geen idee wat ik er mee ga doen? mischien wit coaten.

groet vincent.



images
 
zow weer 'n leuke update, nog even doorbijten:p

hiero is het ook paniekmodderen, komt er nog eens bij dat mijn aanzetknop kepot is-_-, vanavond dat + cable management opnieuw doen
 
Op RRTech net een draadje geopend over die C47 fittingen icm koperpijpjes. Hiervoor had ik wat nieuwe foto's genomen.

Voor de liefhebbers:










De ondergrond is de koperplaat voor deze build. Die hoef ik bijna niet meer te poetsen. Ding glimt en blingt als de beste. :023:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan