.
Toevallig ergens tegen gekomen, leken me wel bruikbaar, dus gelijk maar besteld.:mrgreen:
Drie alu elektra doosjes:
Leek me wel iets voor kabelmanagment of iets dergelijks, maar verder had ik nog geen enkele bestemming voor ze. Vandaar dat ik er maar lukraak drie van een verschillende afmeting genomen heb.
Wie van de drie? :031:
De kleine vierkante valt gelijk af. Te klein en kan er zo snel geen nut voor bedenken.
Misschien voor later voor iets anders. -------> voorraad
Die grote heeft meer potentie:
De eerste kandidaat om plaats te nemen in de mini alu graf tombe:
De altijd lelijke plastic doosjes die bij kant en klaar verlichtingsspullen horen.
Zonder dat plastic doosje passen er twee naast elkaar. Alleen dan moeten ze nog wel van de bodem los komen; tot zover heb ik nog wel verstand van elektra.
ray
Teveel werk om dat goed te krijgen, duss
ssssssssss --------> voorraad.
Die kleinere alu tombe blijkt de beste kandidaat te zijn:
Het "dingetje" past er zo goed in dat het zichzelf vast klemt en evengoed geheel vrij staat van de bodem. Dat zwarte ronde torentje valt net binnen boord. ------> Kènnet en dat is meestal een goed teken.
Alleen nog twee gaten erin boren en die rand eraf vijlen en het ding is klaar om te gaan.
(ready to go)
Zo gezegd...
Denk dat ik er nog maar eentje van ga aanschaffen. Waarschijnlijk komen er meer (witte) lampjes in. Minimaal twee, zodat het licht gehalveerd kan worden tijdens gamen of iets dergelijks. Heb ik nu ook bij
de V2000 en dat bevalt goed.
maar...nu de laatste pik van deze mierenneuqupdate :039:
De griep begint op te klaren
dus morgen hoop ik op meer aktiviteiten.
(Dat laatste zeg ik ook vaak over de afwas)