Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het had een houdertje moeten worden voor de dvd slim slot drive. Toen deze bijna klaar was, dremelde ik een paar stukjes aan de verkeerde kant van het lijntje.
Nee, de V1000 gaat niet naar TP8 (of het moet nu weer veranderd zijn ). Lijkt me ook onmogelijk als je alles tot in de kleine details perfect wilt hebben.
Blijf wel met smart wachten op updates, vooral de verlichting .
Dacht laat ik ook eens een keer een volgende stap gaan plannen met een één of ander tekenprogramma. Photoshop is de enige die ik een beetje kan, dus bij deze:
Die kleur moet koperkleur voorstellen. Dat is voor de eigen verbeelding om in te vullen.
Maar zoiets moet het dus ongeveer van de buitenkant gaan worden. De windows in de zijpanelen ben ik nog niet uit. Die zijn voor later.
Nu nog even frezen leren met m'n nieuwe dremel bovenfrees dingetje en het feest kan weer gaan beginnen.
Voorkant lijkt mij in orde te gaan komen, van de bovenkant ben ik niet zo'n fan omdat het dan misschien allemaal net ietsje te veel wordt.
Ik weet wel niet hoe het is met echt koper, maarja, dat was mijn eerlijke mening, binnenkant is een dikke GO