• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian Li V1000A herbouw

De DVD speler zit ongeveer een halve bay lager dan standaard ivm de ruimte voor de pompjes, rad en fan. Met dat originele lili voorkantje voor disk afspelers komt er een spleet boven dat frontje. Die kan natuurlijk ook opgevuld worden, maar dat is een optie die ik als één van de laatste ga bekijken. Een strak geheel lijkt me nl mooier.
Op zich heb ik alle tijd nog, zolang er bijna dagelijks maar iets gebeurd. Snelheid is dus geen prioriteit. ;) Maar ik moet wel bezig blijven om er genoeg tijd aan te kunnen geven voor een mooi eindresultaat. Dan kan ik daarna voorlopig weer een tijdje lekker nietsen. :098:

en 'n beetje omhoog lukt niet ? :)

anders zou je het lian li frontje wel kunnen gebruiken, en moet je 2 aparte custom stukjes alu maken, dan zou het in principe ook mooi moeten aansluiten ;):icon_keel:
 
en 'n beetje omhoog lukt niet ? :)

Het kan wel icm met die dunnere yate fan, maar dat hou ik als de allerlaatste optie.
Ik hou niet zo van te veel spulletjes voor de radiatoren. Radiatoren moeten voluit kunnen ademen. :) Wat dat betreft ben ik wel een beetje een koelfreak@koelmiereneuker/mugzitter. :D
Plus dat de T-lines dan nog korter zouden worden dan ze nu al zijn en de hoek naar die T-lines gaat veranderen. Die slangroutes daar zijn een beetje gebaseerd op die 45 fittingen.

06.JPG



Maar het kan nog allemaal veranderen daar bovenin. Voor de pompjes ben ik al een beetje op een aantal ideeën aan het broeden. Daar ben ik nog niet helemaal uit.





edit:




smiley_panic.gif
profilepic17_13.gif
fish-mini-aquarium.gif
 
Laatst bewerkt:
Deze combinatie van 3/8"id slang en 3/8"od fittingen durf ik niet aan. 't Zit op zich wel redelijk vast en dicht. Het is alleen die wanddikte van de 5/8"od slang waardoor je ze erg makkelijk van elkaar haalt; klein knikje is genoeg. Met de dunnere 1/2"OD slang is dat minder. Die zit denk ik door die dunnere slangwand een stuk steviger. Dat vind ik alleen te dunne slang.

Maar klemmenloos zal i blijven. :p Daarom gaan alle 3/8"OD stubbies vervangen worden door 1/2"OD stubies. :D Slang zal dan waarschijnlijk 7/16"ID 5/8"OD worden. Die sluiten wat dikte betreft mooi aan op de dikte van de stubbies en kunnen met 1/2"OD fittingen zonder klem. :p
 
hmmm heb daarnet nog wat zitten denken, misschien is het wat om dan de dvd helemaal onderaan te zetten? :), dan kan je mooi dat klepje van lian li gebruiken dacht ik (edit niet want onderaan zit geen klepjeshoudertje

da's jammer

wat je wel kan doen is misschien een gentle typhoon laten blazen van buiten op dat cooltek rad, dan kan je andere silentX er ook al onder en dan zou het imho geen probleem mogen zijn en dan krijgen die pomjes van jou ook nog wat frisse lucht :D
 
hmmm heb daarnet nog wat zitten denken, misschien is het wat om dan de dvd helemaal onderaan te zetten? :), dan kan je mooi dat klepje van lian li gebruiken dacht ik (edit niet want onderaan zit geen klepjeshoudertje

da's jammer

Oli4v...FTW!
number-one-043.gif
king-041.gif




Het gaat weer de goede kant op.
angel-053.gif









De EX-23 is nu overbodig geworden. Vier bays onder één plaatje vind ik mooier. Ik ga nog wel een poging doen om die gleuven van de EX-23 na te maken voor het bovenste gedeelte.

Nog maar een extra alu paneeltje bestellen. Dan kan ik een beetje oefenen. :D
 
Dat is idd ook nog een goeie optie. :023: Vijfbay plaatje maken met een gleufje erin. :p

Die gaat zeker mee in het potje overwegingen. :)

edit: Die dunne slot-in dingen zijn denk ik perfect! Ze branden wel langzamer, maar dat boeit niet. Is ook weer extra ruimte voor de pompen. Gelukkig dat ik die nog niet geplaatst heb, want daar heb ik ook nog wat zaag en doen werk voor in de planning.

Thanks voor de input! :023:

Weet iemand misschien een slim slot in dvd braner die goed is? (mega goed mag ook)


edit:
ZwerverRoodbaardNL slot-in...FTW!
number-one-043.gif
king-041.gif
 
Laatst bewerkt:
7/16"ID - 5/8"OD slang op een stubby is inderdaad een perfecte combinatie:

(Rechts is met 7/16"ID en links met 3/8"ID)



De slang van de 7/16 zit nog niet eens strak strak tegen de fitting aan; zit een kleine opening tussen. Kan dus nog beter dan op die pic. :p
 
Laatst bewerkt:
perfecto, die slimline slot ins moet je geloof ik wel met zo'n laptopdingetje aansluiten, maar daar bestaan omvormertjes voor

btw, dan is er miss ruimte genoeg over om push pull met GT's op die cooltek te doen ? :D

gaat alvast weer de goede kant uit, voor die gaatjes in dat alu plaatje, dat kan niet zo heel moeilijk zijn, je slijpt het er bruutweg dubbel uit (slijpschijf en doet daarna wat vijlwerk en je moet klaar zijn, uiteraard teken je alles vooraf mooi af :)
 
Oehh koperen front :O


EDIT: Waar kan je 7/16e slangen bestellen?

In iedergeval niet in HF shop.

Bij HighFlow op dit moment:

Masterkleer - HighFlow - 7/16 ID - 5/8 OD - Clear

Tygon R3603 - HighFlow - 7/16 ID - 5/8 OD - Clear

Primochill heeft er een boel: selectie bij performancepcs

XSPS: bv de oranje bij jabtech

Ik geloof dat masterkleer ze ook in kleuren heeft, maar die weet ik niet heel zeker.

Freddy weet daar vast wel meer over. :D


dajum, dit weekend lekkere update? of als de slimline er is?

Slim line zal er vermoedelijk morgen zijn. Dan kan ik al een beetje met passen en meten beginnen.
Wanneer die koperplaat komt zou ik niet weten. Nog geen ervaring met het bedrijf/shop (polymetaal)

Maar updates komen er zeker! Elke dag als het even kan. :D Zal jullie helemaal moe spammen met dit ding. :098: Een uitgebreide fotosessies van elk schroefje dat ik erin draai.

;)



In ieder geval wil ik wel dagelijks een beetje gaan doen. Op vandaag na is me dat de laatste drie dagen nog gelukt. :eusa_angel:


Ter compensatie van mijn niets doen van vandaag een paar beelden@impressie van de huidige werkplek/situatie :003:



overzicht:


lili schroothoopje:


De laatste nog te schuren en polijsten radiator. Is enkele weken geleden al met P400 geschuurd. Oxidatie slaat al snel toe, maar dat komt denk ik meer door de vochtigheid van toe i nog in de keuken lag.



binnenkantupdate:

spookachtig stil daar. Beetje stoffig ook, maar daaronder zit zeker nog een heleboel blingende glans verstopt. :050:

Mooi kijkhoekje:

De bling van dit rad is nog onverminderd sterk. :p

En het/één van de slachtoffer(s) voor morgen:


=HDD waterkoelding. Aan de andere zijde ga ik ook gaten maken.
thinking-021.gif
thinking-018.gif
:surprised:



Deze moeten nog even wachten. :)






waving_smiley.gif
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan