Als eerste de oplossing voor die akelige ontdekking dat die 2e fan niet daar in het dak paste. Achteraf ben ik daar nu erg blij mee. De gepolijste
radiator is nu beter en voller in het zicht dan ik verwacht had en
de passieve blowhole zorgt voor een mooie verlichting. :icon_keel:
Van binnen:
Van buiten:
Wederom van binnen, maar nu met de lijnen naar de vul poorten beter in beeld:
Het gedeelte met transparante
slang zit er om het waterniveau van deze T-lines nog te kunnen zien. Ergens tussendoor in beide loops gaat ook een stukje transparant komen waardoor de nog te maken Silver Coils mooi in beeld gaan komen.
En deze rondleiding gaat nu een stukje verder naar beneden in de kast om de oplossing van het tweede probleem van de voorgaande update aan u te presenteren. Het probleem was dus: drie lelijke HDD's die veel te opdringerig in beeld gingen liggen. Eén van de drie is op staande voet ontslagen en de overgebleven twee HDD's zijn veroordeeld tot levenslange opsluiting :107: in een
Watercool Silentstar Dual HDD waterkoel box'je.
Ook met deze oplossing ben ik erg tevreden.
Maar oordeel zelf:
:050:
Ben onderweg met al de bovenstaande dingetjes gelijk even bezig geweest met wat
slang probeerseltjes wat route en kleur betreft.
Een totaalshotje van de kast tot nu toe:
Die brander wil ik gaan opschuren. Die ziet er imo nog een beetje oudbollig uit.
Een sneak preview van wat werkzaamheden voor een nog nader te bepalen update:
(^fotograaf in beeld!)
En dan nog een plaatje van de chaos achter de schermen:
Als laatste hieronder al de slachtoffers van deze update:
^De MM was al beroofd van een mobo inclusief mobo blokjes, maar nu weer op klaarlichte dag brutaal beroofd van één van zijn HDD koelers. :076:
Hieronder de ..... :eusa_sick:....:078: LUCHT...:eusa_shhh:......gekoelde V2000 beroofd van een fanguard:
En als laatste de onderdelen die na deze update uit het bling bl!ng huis zijn weggestemd:
De kans is zeer klein dat deze kandidaten in deze log nog terug gezien gaan worden.
Tot zover.
.....
:096:
.....