• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[LAN] Energy lan 2009 powered by Highflow!

Ja, er zijn LAN parties waar ook ps3 competities zijn. Dus competities voor op de console. Of wij dit ook doen op Energy LAN weten we nog niet zeker. Dit zal de loop der tijd bekend worden gemaakt op de site. Dit hangt er natuurlijk van af hoeveel deelnemers intresse hebben in een console competitie. Wel is er op energy lan een relax & lounge. Hier zullen spelcomputers staan en kun je even relaxen & loungen.

Voordat je zoiets zegt. Lees eerst even het topic. En het is heel moeilijk een grote lan te organiseren. Niet kwa het organiseren maar de mensen krijgen. Je moet klein beginnen en langzaam naar de top werken. Je kunt in een bedrijf ook niet meteen als hoogste beginnen. Iedereen moet onderaan beginnen.

Het was ook niet letterlijk bedoelt :) Maar altijd leuk om te proberen een lan te organiseren. We kunnen denk ik makkelijk aan de apparatuur komen.

Ik kan tafels en stoelen regelen. Misschien wel voor niks :)

En mensen zoeken is toch niet zo moeielijk? Mooi movie maken (kan me broertje) Reclame maken op zoveel mogelijk sites.
IwS heeft ook aardig wat leden die wel willen komen :)

Laatst bewerkt:
Ik ga me ook inschrijven lijkt me leuk:001:. Voor mij de eerste keer moet ook dat eens ervaren.

P.S zijn er voorschriften t.b.v. grootte van de case ?? weet niet hoe diep de tafels zijn.

Laatst bewerkt:
breng je kindjes mee :D

lijkt me niet zo,n goed idee,dan wil mijn dochter bij iedereen op de computer barbapappa kijken.
Word er zelf helemaal gek van als ik mijn pc opstart begint ze al "'barbapappa kijk??'":001::001::001::001::001:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=RK9DRAwllcU"]http://www.youtube.com/watch?v=RK9DRAwllcU[/ame]

Super dat we steeds meer mensen van highflow.nl een inschrijving doen. Maar hoe meer mensen hoe meer vreugd. PS: Wil je komen? Schrijf je dan niet op het laatste moment in. Maar doe het nu alvast. Dit scheelt ons als organisatie veel werk!

Energy LAN Nieuws

70mbit INTERNET @ Energy LAN
Ja je leest het goed. Op Energy LAN 2009 zal een 70mbit internet verbinding aanwezig zijn. Je hoeft dus niet 3 dagen te stoppen met world of warcraft. Samen met ISP Services gaan we deze verbinding realiseren. ISP is het datacenter in de achterhoek. Vanuit dit datacenter gaan we met een straalverbinding de verbinding realiseren. Er is dus een snelle internet verbinding aanwezig op Energy LAN. Zaken zoals downloaden, online gaming worden nog steeds dicht gezet.

Retro Gaming ?!!!????!
Het is lang geleden toen we nog op de tetris speelde of duckhunt. Maar op Energy lan is het weer mogelijk! Het bonami game museum zal enkele spelcomputers plaatsen. Je kunt dus gamen op retro spelcomputers. Ook zullen er een aantal vitrines staan met oude / retro spelcomputers.

Competities
Welke competities worden er nu op Energy lan gehouden. We ontvangen veel vragen over een call of duty 5 competitie en andere games. Daarom kun jij nu stemmen of het Call of duty 4 of 5 wordt! Ga nu snel naar Energylan.nl - Powered by Coolermaster en stem op jou competitie!

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Source Wat er verbetered kan worden aan Energy Lan Gaming 21
Freddy Live @ Energy Lan Gaming 144
Wouter Wie gaat er mee naar Energy lan? Gaming 646
Freddy Tweakers.net Lan Party? Tweakers Gaming Live Lan Party 19
C Ranked LAN 4 Nijverdal (17 t/m 19 Feb 2017) Lan Party 0
Aequitis StrikeZero's LAN BOX Gallery & Build Logs 8
gerjanlubbers Foto's Reality 14 LAN Lan Party 5
gerjanlubbers Pink Phantom V2 (Reality Lan) Gallery & Build Logs 22
A [LAN-party] TheGeneration Part 3 18-19-20 oktober 2013 Lan Party 0
K Volwaardige 5,25" bay voor Lan Gear Da Box Cases en Modding 1
M [Lan-Party] The Party 11 Lan Party 100
A [LAN-party] TheGeneration part 2 23-24-25 november 2012 Lan Party 2
M Lan-Party en..... Algemene Discussies 6
thiesggb Thieske's Mini-Lan-Bak krijgt waterkoeling Gallery & Build Logs 21
Verderf TTG 4 LAN : Reboot! Lan Party 2
thiesggb LAN GEAR DA BOX update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D LAN PARTY ZEELAND 4th Edition Lan Party 0
D Lan Party Zeeland 4th Edition komt er aan ! Gaming 0
Joren LAN/Meeting Noord Nederland Lan Party 17
W hulp gezocht bij het maken van een Highflow lan Lan Party 22
W Lan Party/Meeting in Vroomshoop Lan Party 11
V Unity II LAN-party 20-21-22 Mei 2011 Lan Party 2
Blackruby Dual LAN; wat is het nut? Hardware & Software 6
D Lan Party Zeeland 3rd Edition !? Lan Party 1
W Lan Party in Vroomshoop Lan Party 16
dark viper zwolle [CANCELLED] black lagoon mini lan pctje Verkocht 9
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
E Eternity-LAN 18 december 2010 Lan Party 8
F lan party voor only highflow :D Algemene Discussies 48
soppy Lan Cool Cases en Modding 11
w4rlock Lan Gear Da Box 100 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Wouter Welke Games Gaan We Spelen Op De Lan? Lan Party 13
C [LAN] Ranked Lan 3, 26 t/m 28 februari 2010 Lan Party 0
Xtrafresh TTG-LAN: The second encounter. 22-24 Jan 2010 Hilversum: 70 MAN Lan Party 52
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
V Lan Party organiseren, DHCP server nodig? Hardware & Software 6
Wouter The Reality IX - Lan-Party Lan Party 79
Killerbee [LAN] LAN-Macht 19 t/m 21 juni *!GRATIS!* Lan Party 120
W [LAN] WittebolX Gaming Lan V1 Gaming 16
Killerbee Lan organiseren? Gaming 72
Wouter Lijstje wat jij mee neemt naar lan. Gaming 19
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
A Lan party: Lanfanatics Schipluiden 25-04-08 tm 27-04-08 Gaming 4
Freddy LAN-Parties! Gaming 76
Sw333t [INACTIVE] VOLTCRAFT Energy Check 3000 Verkocht 10
S Kinetic Energy Recovery System (KERS) Nieuws en Sport 18