• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

L3p L4n

En als zelfs Dremel gaat sponsoren kan ik niet meer achterblijven natuurlijk ;)

Komt helemaal goed "CMos"! ;)
(Geen idee wat ik mag/kan zeggen :p )

die fan guards zijn mooi. Iets te duur voor het aantal dat ik nodig heb :)

Bij de bouw van mijn bureau heb ik er ook over gedacht, maar was neit te doen 6 stuks.
Nu had ik er maar 1 nodig en was wel te doen :)

tering he wat een materiaal deze man, en groot deel gesponsord ook nog :|
respect hoor! maar zal wel niet de enige wezen die zo denkt (A)
Vakman!

Dank je Jelle, en welkom op het Highflow forum!
 
Omdat ik wat vragen kreeg hoe ver ik met dit project was zal ik uitleggen waarom het allemaal wat langer duurt.
Misschien een lang saai verhaal, maar wil het toch even uitleggen, je mag dus ook skippen naar de plaatjes :)

Aller eerst heeft het een paar maanden geduurd voordat sommige pakketjes binnen waren.
Ook de 2 Matrix kaarten van Asus zullen door een klein foutje niet doorgaan.
Dit heeft Rogier helemaal goedgemaakt door iets anders beschikbaar te stellen voor deze mod ...
Namelijk.. een Asus Mars II !!!! (En ja ik wil hem gaan waterkoelen :p)
Ook nadat Rogier het verhaal van me gehoord heeft over Exceleram gaan ze me helpen met een sponsor voor het geheugen en een ssd!!
Thanks Rogier!!!
Ik hoop dat alles spoedig mag verlopen want zolang ik nog niet 100% zeker weet wat voor hardware erin gaat komen kan ik ook nog helemaal niets qua waterkoeling uitdenken. Denk aan het eventuele koelblok voor het geheugen en bijv de gesleevde kabels naar gpu(s)

Omdat ik wat zwarte bouten en moeren nodig had voor verschillende projecten heb ik een flinke voorraad aangeschaft. Maar omdat het meestal per 200 of meer gaat ben ik deze gaan verkopen op het Highflow forum voor andere modders. Hier ging ook flink wat tijd in zitten.

Tussendoor ben ik benaderd door Thomas Nunn uit Texas, die het bedrijf 'Red Harbinger' begonnen is om een nieuw bureau te gaan ontwerpen samen met Scott Bruins.
We zijn nu op 90% van het design voordat er een prototype van de band gaat rollen.
Ik hoop natuurlijk dat dit allemaal leuk gaat uitpakken! :)
Voor wie belang heeft kan zich hier inschrijven voor een nieuwsbrief, je zal dan op de hoogte gehouden worden van de voortgang :)
Red Harbinger

Ook heb ik het momenteel erg druk bij mijn werkgever, komt erop neer dat ik elke dag moe thuiskom.
Als ik dan eenmaal gegeten en gedoucht heb kan ik eindelijk wat gaan doen... dacht ik..
Mijn dochter slaapt heel slecht en licht de laatste 3 maanden. (Ja ze lijkt precies op haar vader, een echt nachtmens)
Heb dus de hele zolder kant en klaar om van alles te kunnen doen, maar ... ná 8 uur kan ik nog niet eens de trap oplopen want dan heb ik mijn dochter wakker, laat staan even dremelen :)

Heb dus weer de pc naar beneden gehaald dit weekend zodat ik weer lekker aan de keukentafel tot in de late uurtjes kan prutsen :p
Hierbij dus geen grote update, hopelijk wel spoedig.


Heb de zwart met blauwe Asus GX800 verkocht en een zwart met rode Asus GX900 gekocht, iets meer passend :)






Ook even verder gespeeld met de RGB ledstrip, ben van plan om aan beide zijden een strip onderop te plaatsen.






Misschien gaat het nog een andere RF controller worden. Deze week ook testen of hij een red-glow-up-and-down functie heeft.







En zoals ik er nu weer lekker knus bij zit.
(Ja 's avonds ruim ik alle losse spullen steeds op :p )

 
jouw vrouw heeft veel liefde voor je.. aangezien je elke avond haar mooie schone eettafel volzet met spullen :p

Maar wederom, bedankt voor de update.. nu weten we teminste hoe het gaat en waarom.. (voor mensen die er naar nieuwsgierig waren) ^^

Verder hoop ik op veel goeds!

En over dat bureau: gaat over een bureau zoals jij hebt? (l3pdesk dus) alleen dan een beetje in een andere design enzovoort? :)
 
Relax van Asus dat ze je zo helpen en dan ook nog een Fap fap fap kaart toesturen :D denk wel dat het goed komt.. een Lanbakkie met een Mars 2 erin..je staat bij begin al met 2-0 voor haha!

edit: je bericht staat hier 2x als ik het goed zie :)
 
@ sir serial, je ziet het goed.. het staat er 2x ^^

En dit is ook iets heel moois:
''Ook nadat Rogier het verhaal van me gehoord heeft over Exceleram gaan ze me helpen met een sponsor voor het geheugen en een ssd!!
Thanks Rogier!!!''

zeer netjes van asus.. zie je nou wel.. asus ftw! :)

En JA hiervoor moest ik een tweede post plaatsen..! :p
 
jouw vrouw heeft veel liefde voor je.. aangezien je elke avond haar mooie schone eettafel volzet met spullen :p

Maar wederom, bedankt voor de update.. nu weten we teminste hoe het gaat en waarom.. (voor mensen die er naar nieuwsgierig waren) ^^

Verder hoop ik op veel goeds!

En over dat bureau: gaat over een bureau zoals jij hebt? (l3pdesk dus) alleen dan een beetje in een andere design enzovoort? :)

Ik voelde me verplicht het toch een beetje uit te leggen, al zijn er nog wel wat dingetjes waardoor alles een beetje tegen zit :)
En ja, het zou een 'L3p D3sk' like bureau moeten worden ;)



Relax van Asus dat ze je zo helpen en dan ook nog een Fap fap fap kaart toesturen :D denk wel dat het goed komt.. een Lanbakkie met een Mars 2 erin..je staat bij begin al met 2-0 voor haha!

edit: je bericht staat hier 2x als ik het goed zie :)

Oops, zeker door de meerdere vensters die ik open had staan :)
Idd helemaal geweldig van Rogier en Asus!

@ sir serial, je ziet het goed.. het staat er 2x ^^

En dit is ook iets heel moois:
''Ook nadat Rogier het verhaal van me gehoord heeft over Exceleram gaan ze me helpen met een sponsor voor het geheugen en een ssd!!
Thanks Rogier!!!''

zeer netjes van asus.. zie je nou wel.. asus ftw! :)

En JA hiervoor moest ik een tweede post plaatsen..! :p

ASUS FTW met hoofdletters :p
 
Ik voelde me verplicht het toch een beetje uit te leggen, al zijn er nog wel wat dingetjes waardoor alles een beetje tegen zit :)
En ja, het zou een 'L3p D3sk' like bureau moeten worden ;)

ASUS FTW met hoofdletters :p

Verplichting heb je hier volgens mij niet.. maar eigen gevoel wel.. en ik neem aan dat iedereen wel blij is dat je het ons toch even vertelde.. want een mooie build zonder updates wordt toch wel een beetje verdacht.. :)

Wonderbaarlijk hoeveel mensen een ''l3p d3sk'' willen hebben of zelfs produceren en daar geld uit te halen..

ASUS is zeker goed.. :D Ik wil (als ik een laptop neem) een ASUS en een tablet ook van ASUS ^^ en ik wil ook een moederbord van ASUS om een full cover waterblock erop te plaatsen en me moederbord dus ook te koelen ^^

ASUS (L)
 
Dus ook op de "commerciële" toer. Wel nice dat ze vanuit Amerika en al interesse in jouw building skills hebben.
Vol verwachting klopt ons hart, naar zowel de L3p L4n als de nieuwe "serie" bureau's
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p [VERKOCHT] Origen ae S21T + Koolance fan/pump controller +RGB controller (L3p L4n) Verkocht 20
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 2
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 5
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 3
the_cyberspace Gefeliciteerd l3p! Felicitaties 5
Freddy Tweakers interviews FAT (Femke) en l3p (Peter) Cases en Modding 1
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter [l3p] Felicitaties 9
l3p L3p NUC Gallery & Build Logs 14
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter (l3p) Felicitaties 9
l3p L3p - SteigerWood Gallery & Build Logs 49
Sw333t Van harte gefeliciteerd l3p Felicitaties 17
Zwelgje Gefeliciteerd L3P Felicitaties 23
l3p L3p D3sk 2013 Gallery & Build Logs 42
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
DieHard L3p on 9GAG :D Algemene Discussies 3
l3p L3p - Parvum Systems S1.0 Gallery & Build Logs 117
l3p L3p AlCu Gallery & Build Logs 66
sir serial L3P Gefeliciteerd! Felicitaties 25
boefmans Feli l3p Felicitaties 0
W Gefeliciteerd L3p Felicitaties 33
F Eerste WC opstelling en heb hulp nodig !!! Doorverwezen door l3p Advies Waterkoeling Setup 4
l3p L3p gaat naar Asus Headquarters in Taiwan ! Algemene Discussies 159
l3p l3p's Nieuwe Site rdy ! Algemene Discussies 14
Quadcore Gefeliciteerd L3P en vrouw Felicitaties 27
Quadcore Van harte l3p Felicitaties 28
l3p L3p's D3sk Gallery & Build Logs 1365

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan