Omdat ik wat vragen kreeg hoe ver ik met dit project was zal ik uitleggen waarom het allemaal wat langer duurt.
Misschien een lang saai verhaal, maar wil het toch even uitleggen, je mag dus ook skippen naar de plaatjes
Aller eerst heeft het een paar maanden geduurd voordat sommige pakketjes binnen waren.
Ook de 2 Matrix kaarten van Asus zullen door een klein foutje niet doorgaan.
Dit heeft Rogier helemaal goedgemaakt door iets anders beschikbaar te stellen voor deze mod ...
Namelijk.. een Asus Mars II !!!! (En ja ik wil hem gaan waterkoelen
)
Ook nadat Rogier het verhaal van me gehoord heeft over Exceleram gaan ze me helpen met een sponsor voor het geheugen en een ssd!!
Thanks Rogier!!!
Ik hoop dat alles spoedig mag verlopen want zolang ik nog niet 100% zeker weet wat voor hardware erin gaat komen kan ik ook nog helemaal niets qua waterkoeling uitdenken. Denk aan het eventuele koelblok voor het geheugen en bijv de gesleevde kabels naar gpu(s)
Omdat ik wat zwarte bouten en moeren nodig had voor verschillende projecten heb ik een flinke voorraad aangeschaft. Maar omdat het meestal per 200 of meer gaat ben ik deze gaan verkopen op het
Highflow forum voor andere modders. Hier ging ook flink wat tijd in zitten.
Tussendoor ben ik benaderd door Thomas Nunn uit Texas, die het bedrijf
'Red Harbinger' begonnen is om een nieuw bureau te gaan ontwerpen samen met
Scott Bruins.
We zijn nu op 90% van het design voordat er een prototype van de band gaat rollen.
Ik hoop natuurlijk dat dit allemaal leuk gaat uitpakken!
Voor wie belang heeft kan zich hier inschrijven voor een nieuwsbrief, je zal dan op de hoogte gehouden worden van de voortgang
Red Harbinger
Ook heb ik het momenteel erg druk bij mijn werkgever, komt erop neer dat ik elke dag moe thuiskom.
Als ik dan eenmaal gegeten en gedoucht heb kan ik eindelijk wat gaan doen... dacht ik..
Mijn dochter slaapt heel slecht en licht de laatste 3 maanden. (Ja ze lijkt precies op haar vader, een echt nachtmens)
Heb dus de hele zolder kant en klaar om van alles te kunnen doen, maar ... ná 8 uur kan ik nog niet eens de trap oplopen want dan heb ik mijn dochter wakker, laat staan even dremelen
Heb dus weer de pc naar beneden gehaald dit weekend zodat ik weer lekker aan de keukentafel tot in de late uurtjes kan prutsen
Hierbij dus geen grote update, hopelijk wel spoedig.
Heb de zwart met blauwe Asus GX800 verkocht en een zwart met rode Asus GX900 gekocht, iets meer passend
Ook even verder gespeeld met de RGB
ledstrip, ben van plan om aan beide zijden een strip onderop te plaatsen.
Misschien gaat het nog een andere RF controller worden. Deze week ook testen of hij een red-glow-up-and-down functie heeft.
En zoals ik er nu weer lekker knus bij zit.
(Ja 's avonds ruim ik alle losse spullen steeds op
)