Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Frontpanel had last van witte frees lijntjes, hebben we natuurlijk opgelost!
1 van de 2 gedaan, daarna pics vergeten te nemen
Aangezien de case met schade aan het window panel kwam, besloot ik hem te gebruiken voor wat aankleding.
Daarna figuurzaag machine gepakt en op 45graden gekanteld zodat ik de afgeschuinde kant kon nabootsen.
Zonder panel
Met panel (nog onbewerkt)
Ondertussen wel bewerkt en netjes alles glad gezet, ook nog diverse gaatjes doorgeboord zodat het top panel er altijd af kan als het moet, daarna kon het monteren beginnen.
Super woest! Ik zag L3p een tijdje terug al met een bericht over deze cases, kon natuurlijk niet lang duren voor hij of een andere ervaren modder ermee aan de slag zou gaan. Vind het echt leuke cases, ben benieuwd wat je ervan bakt!
Vandaag een Pakketje gehad van Parvum Systems, met daarbij mijn nieuwe window panel en overige goodies, Thnks justing and shaun !
SSD houder, van natuurlijk een stukje "afval"
Ben blij met het behaalde maar simpele resultaat ik wil gewoon zoveel mogelijk originele delen gebruiken, omdat dat gewoon mijn style is Oem+ /strak en simpel
Daarnaast die 2x80mm fanggaten verwijderd, komt mesh of plexiglas