Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind het zonde dat die wielkappen zo groot zijn ivm de wielen zelf... Breekt heel de schoonheid van die bak af, vind ik. En ik moet eerlijk zeggen dat ik die rode velgjes vetter vond :$
Vind het zonde dat die wielkappen zo groot zijn ivm de wielen zelf... Breekt heel de schoonheid van die bak af, vind ik. En ik moet eerlijk zeggen dat ik die rode velgjes vetter vond :$
deze wagens rijden eigenlijk aleen op 15inch, kan je nagaan hoe de kasten er dan uitzien
De kasten IRL lijken echt niet zo groot hoor, komt gewoon omdat mensen gewend zijn om een dikke band te zien bij mij liggen de banden IN de wagen en zijn ook nog is 2 maten te klein
Afgelopen zaterdag eerste meeting gedaan(in het meeting seizoen )
Hieronder een impressie van de wagen
Mijn prive chaufeuse die gelukkig de passie even leuk vind als mij dus snel afrijden en dan en 2e wagen bouwen ?
Was een gezellige dag met veel zon gelukkig!
deze wagen na het sparen van diverse goodies nog flink verbouwd :
Me maat heeft ondertussen al een zo goed als nieuwe voorbumper en ook een roestvrije kofferklep, dus weer een mooi slammed egtje erbij! daarbij rijd hij op mijn 4x 7.5J wielen en wij hebben dan de 4x 9J wielen voor op de delsol, vind ik wel lief
Rijd ongelofelijk DIK ! ookal is het rechtsgestuurd, ik vind het persoonlijk zelfs lekkerder rijden! :wave1:
hier wat pics na zijn eerste wasbeurt
nu staat er 2100KM op het blok, daarom gelijk olie filter en olie gewisseld!
na Hondafest gaat hij naar de spuiter, alle 4 de wielranden(incl overwaaien van de wagen) en de kofferklep en voorbumper voor 1100 euro laten spuiten, daarna een weekje wachten en daarna word hij compleet gepolijst en 5 stappen gezeur !