Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zowiezo dikke respect wat hij gebouwd heeft, Zijn budget was ook wat groter een K swap zit snel op 12000 euro, zeker met zijn goodies zoals een aluminium 3inch uitlaat en zijn Shifterbox en pedals etc
Natuurlijk een OEM bumpertje gratis op de sloop meegekregen TOPPIE! was zelfs nog in nieuwstaat op de mos na!
De eerste ruwe bewerkingen
Verneuqte front, ga een ander front zoeken en met de bay in kleur spuiten word dat ook gelijk gewisseld
eerste stukjes ervaring
En klaar
Na veel wikken en wegen (google afbeeldingen ) toch maar besloten om de bovenste gaten ook te cleanen
Dat was het voor vanaaf morgen 2e gat dicht maken Linker onder ventilatie rooster word open gesneden ( met behoud van spijltjes) zodat me luchtfilter altijd verse lucht heeft!
Ook nog een paar dagen geleden me dakje gepolijst met de hand en het is al een flinke verbetering
Voor (dikke sinaasappel effect)
Na een wat mooiere reflectie maar met machinaal gaat hij nog beter uit komen!
zoals jullie zien, dit weekend gewrapt met -1miljoen miljard + sneeuw ALLUZZZ kleine garage, geen verwarming, scheldwoorden te kort, een vriendin met engelen geduld, wel... tis bijna klaar, hij staat nu in de afwerk fase
Achterbumper is het allermoeilijkste deel van de wagen volgens een maat van me, nou geloof me hij heeft gelijk, Vele schelwoorden zijn uit me mond gekomen
Strakke plasser werk ! 1 of 2 korreltjes, 0 haartjes nadeel van deze cheapo folie, dat hij slecht rekbaar is "_"
haha, Dat klopt helemaal, iemand die dit dagelijks voor zn werk doet, Tjha, wauw :O!
Een professional (een maat van me) doet over een achterbumper gemiddeld 2.5uur, ik heb deze in 4 uur gedaan (en aleen!) dusja, heeft me flink wat moeite gekost indd