Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
O, hier in belgie mag je die wel gebruiken, zeer handig als je op onverlichte wegen rijd, maar met die extreem felle lampen die iedereen dezer dagen steekt kan ik me wel voor stellen dat je ze niet meer nodig hebt
Kofferbak wrappen (zo gebeurd maar moet even een garage lenen)
Voorbumper grills matzwart spuiten als de zon wat ga schijnen
Achterbumper onderste stukje zwart maken of zwart wrappen
Kijken of ik de kont wat netter krijg maar ben bang van niet rachterachterkant staat verder naar buiten gelast ^#&^%$
Voorwielen morgen andere bandjes erop gooien en daarna die er ook op, Laat het zonnige weer maar komen !
Zaterdag heb ik ook de garage weer en kan ik de wagen 100% afmaken kwa wrapping ben echt blij als hij even af is, kunnen we weer sparen voor leuke dingen
ziet er goed uit.. is wrap beter dan spuiten? Buiten kosten om.. zoals bij verf heb je krassen.. wat gebeurt er bij wrap? of gebeurt er niks als er wrap op zit?
nee oke.. maar als je bijvoorbeeld keer mis steekt bij het vinden van je slot (i love centrale deurvergrendeling anyway) dan zit er niet gelijk krassen in zoals bij een gespoten auto? =)