• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jouw internetsnelheid

Netgear equels Linksys, Linksys is crap, zelfde voor Belkin.
Probleem bij die dingen is dat ze kleine antennes hebben en dat deze ook nog eens intern zitten.

Voor de betere moet je toch echt bij Vigor of D-link zijn,
Deze hebben (voor D-link 3stuks) antennes buiten het kastje, waardoor ze richtbaar zijn.
Wat resulteert in een beter bereik.

Heb je gehoord van de 'Death Grip' bij de Iphone 4?
Dat kan je vergelijken met die routers.
Als je de antenne verstopt, wat het design ten goede moet komen, verstoor je ook het bereik.

Oftewel:
Bereik vs Design

Maar als je persé een router uit het duurdere segment wilt kan je ook kijken naar:
D-Link Xtreme N Dual Band DIR-825
DIR-825_front.png

D-Link Xtreme N Duo Media DIR-855
DIR-855_front.png

Laatst bewerkt:
...met grabit iets download (iets opensource wat dus NIET illegaal is) dan heb ik maar 2,3 mbps

2,3mbps of 2.3 MB/s
wat je ziet @ speedtest moet je delen door 8
19,XX / 8 = 2,375 MB/s

Wel vreemd, had vanochtend nog 22/4 Mbit abo. Ziggo gebeld dat ik de Extra wilde hebben.
Maar heb nu dus al de extra snelheid :D.

god damn! das lekker :D

Die DIR855 is echt uber relaxt! rete snel en stabiel! maar vond m nog te duur :)

Hou er dan ook rekening mee dat die berekening Mbit / 8 een theoretische berekening is, het kan zijn dat je iets lager uitkomt. Zelf reken ik altijd met delen door 10, je zit altijd met een stukje overhead.

Hou er dan ook rekening mee dat die berekening Mbit / 8 een theoretische berekening is, het kan zijn dat je iets lager uitkomt. Zelf reken ik altijd met delen door 10, je zit altijd met een stukje overhead.

Klopt, ik doe dat zelf ook, met delen door 10 zit je vaak in de buurt van de realistische snelheid.
De volledige snelheid haal je niet vaak, alleen onder de meest ideale omstandigheden.

Ik zit bij Ziggo en heb die duurste all-in-one pakket, wat kort geleden naar 80 Mbit gegaan is en in het laatste kwartaal van dit jaar op 120 Mbit zou moeten zitten.
Sinds een week maak ik gebruik van die gratis IPv6 news provider en ik haal hier hogere snelheden dan bij Eweka, maximaal blijft de snelheid rond 9.20 MB/s hangen, wat toch heel erg dicht in de buurt komt van de maximaal haalbare 10 MB/s :D

Sow, gaat lekker snel zo. ;)

Btw. Ik zie dat je de naam weg heb weggehaald, maar je kan de naam weer terug vinden bij "Beschrijving".. "Hij is weer Errug Lkkr.partxx.rar"

Lol, wat download jij nou weer. :p whahaha

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Maak jouw RGB setup compleet met Phanteks RGB Evolv Sound Mini Speakers xD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy HighFlow Polo Shirts met jouw Nickname, TP13 edition :) Lan Party 341
Freddy Zonnepanelen op jouw dak Hardware & Software 17
Freddy Beveiliging van jouw PC, gamegear en andere spullen thuis HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy TP10: HighFlow Casemod Compo, jouw tips aub Lan Party 37
MASTERBLASTER H70 hoe heet wordt jouw CPU?? Waterkoeling 10
l3p Hoelang doet jouw Windows 7 erover om te restarten ? Benchmarks & Scores 113
F wat zijn jouw beste wensen voor 2011 Algemene Discussies 8
Freddy HighFlow Polo Shirts met jouw Nickname, hier bestellen :) Lan Party 164
Freddy Discussie Topic: Waar is jouw HighFlow sticker? HighFlow Computer Cooling Shop 89
Freddy Contest: Waar is jouw HighFlow Sticker??? Win prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 30
Freddy Test Topic, voor jouw avatar, handtekening, nieuwe opties, etc. HighFlow Forum 31
l3p Hoe ziet jouw schijvenpark er uit ? Algemene Discussies 66
Baloo.be Hoeveel Liter Water gaat er in jouw Setup? Waterkoeling 32
HighSpeed^ Het Universum / Heelal - Jouw Mening Algemene Discussies 77
Issieee De grote STEAM topic, jouw ervaringen met STEAM Gaming 43
K Pi scores in jouw favoriete spel shoppen Overclocking 1
Mobomonster Foto van jouw huisdier! Algemene Discussies 392
D [Fans] Welke heb je op jouw radiator? Waterkoeling 15
Freddy Vertienvoudig jouw kracht met een robot pak :D Nieuws en Sport 15
Freddy Post jouw Snap Shots met jouw (mobile) camera Algemene Discussies 30
Freddy [PC] Jouw droom configuratie op het moment Hardware & Software 3
P Jouw Temperaturen Waterkoeling 24

Vergelijkbare onderwerpen