• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jouw internetsnelheid

Lekker via de laptop wifi.
niet slecht vind ik, is nog met een tp-link N router, de nieuwe
[h=1]TL-WDR4900[/h]staat al een jaar te wachten om gebruikt te worden. Maar voorlopig is de plaats waar deze moet komen bezet door een d-link die al lang vervangen had gemoeten.
4402169165.png
 
De d-link is van de zonen, zelf zit ik nog met een andere oude n router van tp-link( dacht dat dat de eerste was die van hun op de markt kwam, TP-link was toen nog een onbekend budget merk) op het net die geen ipv6 ondersteunt, denk dat ik de nieuwe op mijn kamer ga installeren zodra de build af is. Zo heeft ieder zijn eigen router en wifi en geen gezeur meer hierover van de mannen hier.
 
Het is geen gezeur, maar meer het feit dat je al een nieuwere betere router hebt liggen en die al een hele tijd ongebruikt stof hapt, omdat er een oud ding nog functioneel is. Je hebt hem uiteraard gekocht om hem te gebruiken.
 
Ik heb eens gekeken op mijn pc kamer, er ligt cat6e kabel, switch beneden is een 10/100/1000, dus ga hem lekker op mijn kamer hangen. Tja ik heb geen groot huis en de berging is klein, dus geen plaats voor deze router. Och zo heeft ieder zijn eigen router en wifi, een beetje overkill, maar ja, had toen de nieuwe aan nog geen 60 euro op de kop kunnen tikken inclusief verzend, als ik de prijzen nu zie, zijn deze toch aardig omhoog gegaan.De WDR4300 is nu even duur als ik voor mijn 4900 betaalde.
 
Ben sinds een paar week overgestapt naar Vodafone Thuis.
Werd een beetje zat van Ziggo hun dure prijs en altijd koppel verkoop.
En sinds onze wijkkast nu aangepast (Juni) met glasvezel naar de wijkcentrale kan ik tenminste VVDSL nemen nu.
Moet zeggen na een tijdje getest te hebben, ben ik er erg tevreden over.
Heel lang geen DSL in mijn huis geweest.

Keek toch totaal geen televisie meer, dus die stomme tv abbo eraf scheelt een hele hoop.

PS. Ik had maar Ziggo AIE Basis, ben nu zelfs veel goedkoper en sneller.

 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Maak jouw RGB setup compleet met Phanteks RGB Evolv Sound Mini Speakers xD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy HighFlow Polo Shirts met jouw Nickname, TP13 edition :) Lan Party 341
Freddy Zonnepanelen op jouw dak Hardware & Software 17
Freddy Beveiliging van jouw PC, gamegear en andere spullen thuis HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy TP10: HighFlow Casemod Compo, jouw tips aub Lan Party 37
MASTERBLASTER H70 hoe heet wordt jouw CPU?? Waterkoeling 10
l3p Hoelang doet jouw Windows 7 erover om te restarten ? Benchmarks & Scores 113
F wat zijn jouw beste wensen voor 2011 Algemene Discussies 8
Freddy HighFlow Polo Shirts met jouw Nickname, hier bestellen :) Lan Party 164
Freddy Discussie Topic: Waar is jouw HighFlow sticker? HighFlow Computer Cooling Shop 89
Freddy Contest: Waar is jouw HighFlow Sticker??? Win prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 30
Freddy Test Topic, voor jouw avatar, handtekening, nieuwe opties, etc. HighFlow Forum 31
l3p Hoe ziet jouw schijvenpark er uit ? Algemene Discussies 66
Baloo.be Hoeveel Liter Water gaat er in jouw Setup? Waterkoeling 32
HighSpeed^ Het Universum / Heelal - Jouw Mening Algemene Discussies 77
Issieee De grote STEAM topic, jouw ervaringen met STEAM Gaming 43
K Pi scores in jouw favoriete spel shoppen Overclocking 1
Mobomonster Foto van jouw huisdier! Algemene Discussies 388
D [Fans] Welke heb je op jouw radiator? Waterkoeling 15
Freddy Vertienvoudig jouw kracht met een robot pak :D Nieuws en Sport 15
Freddy Post jouw Snap Shots met jouw (mobile) camera Algemene Discussies 30
Freddy [PC] Jouw droom configuratie op het moment Hardware & Software 3
P Jouw Temperaturen Waterkoeling 24

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan