• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's Lanbox

daar zat ik aan te denken, maar die dingen kosten zeg maar 180 euro, en een 4870 al 115, een 4770 zelfs 90..

ik moet ook aan de kosten denken he :p ik denk dat ik voor 4870 ga met refrence koelers, heb deze altijd al mooi gevonden

niet om het een of ander maar je gaat met 2 van die dingen een flinke straalkachel in je pc bouwen. Niet beter om eentje te kopen met een wat betere koeler? En dan wel eentje die het naar buiten blaast. De graka in mn sig blijft heerlijk koel ziet er strak uit en is bovenal ook nog is stil.

edit: kijk trouwes voor het uv effect anders in mijn buildlog (is net geupdate)
http://www.highflow.nl/forum/f34/uv-antec-1200-a-3340/#post57960

Laatst bewerkt:
mij lijken de stock koelers het beste, omdat die ALLES naar buiten blazen, aangezien het een heel klein kastje is ( reken op 40x30x30 cm ofzo ) kan ik extra hitte echt niet gebruiken binnen in.

die straalkachel boeit me niet, als ze stuk gaan rma ik ze gewoon :D
overklokken ga ik dan niet ( behalve cpu )

1 ding raad ik je aan, en ik spreek uit ervaring, neem geen tt lanbox...er zit totaal geen airflow in en je bent erg gelimiteerd qua cpu koelers.

ik heb nu de NZXT Rogue en die heeft een lekker airflow, past een TRUE in en 5 120mm fans
en dan ook nog een 120mm fan op de cpu koeler

spammers.gif

;) ;) ;)

als ik mijn e8500 verkoop en 30 eur meer bijleg, kan ik voor een phenom II 940BE gaan, samen met een DFI jr 790gx t2rs..

alleen weet ik dus helemaal niks van amd, dus graag jullie mening

tjah, ik ga binnenkort ook even met amd spelen, mobo krijg ik begin volgende week binnen, moet ik enkel nog ram en ik ben vertrokken, van de rest heb ik hier nog wel iets liggen, o ja en een waterpomp ...

maar ik zou dan wel voor een phenom II 955BE gaan joren, ik ga zelf even met een 920 spelen :)

ik zat gewoon te denken aan een AM2+ dus een 940..

maar ik weet het nog niet zeker. misschien blijf ik ook wel bij intel want dat is makkelijker voor mij en kan later altijd nog geupgrade worden:106:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan