• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's Lanbox

Updatee:d

Vanmiddag rond half twee kwam dan eindelijk het busje (Dope..:005:)
Snel krabbeltje gezet en toen naar binnen gehold met de dozen.

Eerst de doos van de kast open gemaakt, en daarna het andere pakje.

En wat zie ik tot mijn verbazing, natuurlijk het mobo, en een mini doosje met alleen de cpu:doubt: Heb dus niet goed gekeken of het wel een retail was:091::026:

Maarja ik pluk wel ergens een koelertje vandaan.

Anyway, tha picca''s

kun je niet beter die hdd naar beneden schuiven? Moet net passen naast je psu denk ik. Heb je toch weer een warmtebron uit het bovenste deel. En dat beetje warmte in het onderste deel moet de fan van je psu wel af kunnen voeren. Ik had ook al mijn hdd's in het onderste deel bij mijn p182. Geeft je ook weer wat meer ruimte bovenin om met water te klooien. En minder kabelzooi in het bovenste deel.

ohw ja das waar ook. Bracket maybe? Ik zou het er wel voor over hebben. Probeerde in mijn p182 alles zo netjes mogelijk te houden in het bovenste deel.

Heb mijn kast uiteindelijk zo ingedeeld. Misschien helpt het je wat.

Ik ben vanmiddag na schootijd even naar Norrod geweest, en ze hadden nog een CM Hyper TX3 op vooraad:

158588_7b4bfadc.jpg

Ik heb hem erop gezet, en hij doet het :D:033:

nog alles even finetunen en dan krijgen jullie pics te zien :077:

Leuk systeem alhoewel ik totaal geen AMD neem, is puur persoonlijk.
Verder vind ik die kast errrrug mooi!

ben benieuwd naar je fotos ;):)

Ennuh voor optimale koeling moest je een megahalems nemen joh :p

Leuk systeem alhoewel ik totaal geen AMD neem, is puur persoonlijk.
Verder vind ik die kast errrrug mooi!

ben benieuwd naar je fotos ;):)

Ennuh voor optimale koeling moest je een megahalems nemen joh :p

hee johhny maar sommige mensen kunnen mischien geen Intel betalen! :p

en ja je hebt altijd baas boven baas die ff de vetste intel koop of dat die een geld boompje heeft. ;p

maar ik vind personlijk dat je AMD niet hoeft af te schrijven alleen ze kunne gewoon weg niet met Intel mee.
Die hebben te veel voor sprong.

maar ik snap wat je bedoelt johnny hopelijk heb ik je nu niet beledigd.

hee johhny maar sommige mensen kunnen mischien geen Intel betalen! :p

en ja je hebt altijd baas boven baas die ff de vetste intel koop of dat die een geld boompje heeft. ;p

maar ik vind personlijk dat je AMD niet hoeft af te schrijven alleen ze kunne gewoon weg niet met Intel mee.
Die hebben te veel voor sprong.

maar ik snap wat je bedoelt johnny hopelijk heb ik je nu niet beledigd.

verander die ene zin eens, met ze kunnen niet met intel i7 mee, met core 2 generatie zullen ze meer dan genoeg meekunnen, zeker dat bakje van joren :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan