ShadowBumble
New member
Om even het vaste riedeltje aan te houden :
Naam : Michel
Nickname : ShadowBumble
leeftijd : 28
Werk : VPN Engineer
E-Mail : ShadowBumble.at.Hotmaildotcom
Ik ben bij Highflow gekomen nadat ik opzoek was naar een nederlandse supplier voor watercooling producten en vond Highflow hierdoor.
De Hardware die ik momenteel in dit project ga bouwen :
Mobo : Asus P6T Deluxe V2
CPU : Intel Core I7 920
Geheugen : 6x Crosair XMS3 2 GB Sticks
VGA : ATI Radeon HD6870
Sound : On-Board
HDD1 : Samsung Spinpoint F1 320 GB, 7200 Rpm
HDD2 : Samsung Spinpoint F1 320 GB, 7200 Rpm
PSU : Inter-Tech Combat Power CP-750W 750 Watt, 20+24 Pins
HS : Steelseries Siberia V2
SPRS : Logitech 2.1 Setje
Inet : UPC Fiber Power 120 ( 120Mbit/10 Mbit )
Koeling : Momenteel Luchtkoeling.
Het Project :
Ik heb een vrij lang hoekbureau in mijn "kantoor" staan, het ene rechtenstuk is 3 Meter Lang en dan een Hoek en dan weer een rechtstuk van 2 Meter. Na met veel passie l3p's desk te hebben gevolgd begon het bij mij ook alweer te kriebelen om weer eens wat uitzinnig te gaan doen, in het verleden behoorlijk veel gemod en geclocked maar sinds we een gezin zijn geworden met 2 Kids ( 6 jaar geleden & 3 Jaar geleden ) is dit allemaal op een erg laag pitje gezet.
Helaas na 4 maanden lang l3p gevolgd te hebben begon het toch weer onnoemelijke te kriebelen om nog 1 keer iets helemaal outragous te doen.
Kortom ik ben gaan zoeken naar creatieve en vooral stille opties om te doen.
Het idee is om in mijn bureau ( het 3 meter lange stuk ) een mooie bak te gaan maken, nou denk je das leuk maar das niet uniek nee dat klopt. Deze bak word 1 Meter lang bij 50 CM breed ( althans de glas plaat ) de diepte van de bak moet ik nog even gaan spieken maar die zal rond de 30 CM liggen.
Concept :
De Bak is vrij duidelijk te zien en aan de rechterkant komen 3 LCD sensoren die de temp out meten van het CPU / GPU en NB/SB Block gaan meten.
De cirkels zijn respectievelijk Power en reset knoppen.
( Onder hoog concept
en alle uitzonderingen daar gelaten als gewicht wat de bak krijgt en noem maar op kortom dit is puur een gedachte waar
ik mee aan het spelen ben / uitzoeken ben )
Nog steeds niet bijzonder
maar wat als ik nou zorg dat ik in mijn bak met hardware zorg dat er nog een bak inzit over de hardware componenten ?
En die Bak zou waterdicht moeten zijn zodat ik er vissen in kan doen. en wel specifiek : Paracheirodon simulans
Of te wel :
Kleine side note alles word UV Blue aan vloeistof met 2 UV bars aan de zijkanten.
Hoe dan ook eerst alles maar eens inzichtelijk maken
Naam : Michel
Nickname : ShadowBumble
leeftijd : 28
Werk : VPN Engineer
E-Mail : ShadowBumble.at.Hotmaildotcom
Ik ben bij Highflow gekomen nadat ik opzoek was naar een nederlandse supplier voor watercooling producten en vond Highflow hierdoor.
De Hardware die ik momenteel in dit project ga bouwen :
Mobo : Asus P6T Deluxe V2
CPU : Intel Core I7 920
Geheugen : 6x Crosair XMS3 2 GB Sticks
VGA : ATI Radeon HD6870
Sound : On-Board
HDD1 : Samsung Spinpoint F1 320 GB, 7200 Rpm
HDD2 : Samsung Spinpoint F1 320 GB, 7200 Rpm
PSU : Inter-Tech Combat Power CP-750W 750 Watt, 20+24 Pins
HS : Steelseries Siberia V2
SPRS : Logitech 2.1 Setje
Inet : UPC Fiber Power 120 ( 120Mbit/10 Mbit )
Koeling : Momenteel Luchtkoeling.
Het Project :
Ik heb een vrij lang hoekbureau in mijn "kantoor" staan, het ene rechtenstuk is 3 Meter Lang en dan een Hoek en dan weer een rechtstuk van 2 Meter. Na met veel passie l3p's desk te hebben gevolgd begon het bij mij ook alweer te kriebelen om weer eens wat uitzinnig te gaan doen, in het verleden behoorlijk veel gemod en geclocked maar sinds we een gezin zijn geworden met 2 Kids ( 6 jaar geleden & 3 Jaar geleden ) is dit allemaal op een erg laag pitje gezet.
Helaas na 4 maanden lang l3p gevolgd te hebben begon het toch weer onnoemelijke te kriebelen om nog 1 keer iets helemaal outragous te doen.
Kortom ik ben gaan zoeken naar creatieve en vooral stille opties om te doen.
Het idee is om in mijn bureau ( het 3 meter lange stuk ) een mooie bak te gaan maken, nou denk je das leuk maar das niet uniek nee dat klopt. Deze bak word 1 Meter lang bij 50 CM breed ( althans de glas plaat ) de diepte van de bak moet ik nog even gaan spieken maar die zal rond de 30 CM liggen.
Concept :

De Bak is vrij duidelijk te zien en aan de rechterkant komen 3 LCD sensoren die de temp out meten van het CPU / GPU en NB/SB Block gaan meten.
De cirkels zijn respectievelijk Power en reset knoppen.
( Onder hoog concept
ik mee aan het spelen ben / uitzoeken ben )
Nog steeds niet bijzonder
En die Bak zou waterdicht moeten zijn zodat ik er vissen in kan doen. en wel specifiek : Paracheirodon simulans
Of te wel :

Kleine side note alles word UV Blue aan vloeistof met 2 UV bars aan de zijkanten.
Hoe dan ook eerst alles maar eens inzichtelijk maken