• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hugo75 introductie

Hugo75

New member
Ik denk dat er al genoeg spam gestuurd word en privacy is iets belangrijker geworden (de intro message kan wel wat werk gebruiken :) )

Ik ben Hugo, 48 uit Spanbroek, werkzaam in de software ontwikkeling (o.a privacy en marketing/sales gerelateerd).

Ik ben na 5,5 jaar mijn vorige build aan het vervangen. Dat was een custom hard loop met een 8700k en 1070 Ti omdat video kaarten toen slecht beschikbaar waren. Dit was ook m’n eerste custom waterkoeling systeem.

Mijn nieuwe Sneeuwwitje build is een refresh voor de komende 6 jaar. Het word een volledig witte (ultimate) build voor gaming, grote foto bewerking (500-1GB files), 3D rendering en net waar m’n hobbies me mee naartoe nemen.

Nieuwe Build spec:
MOBO: Asus z790 Formula
CPU: i9-14900k (lastige keuze tussen Intel en AMD, maar voor gaming is de gpu belangrijker op 4k)
MEM: G-Skill 96GB ddr5 6400 cas 32
VGA: waarschijnlijk Inno3D 4090, maar wacht even de CES af
SOUND: FIIO K7 externe amp met Beyer Dynamic 1990 Pro
Storage (7TB) : alleen m.2 in deze build, 4TB 990 Pro, 2 TB Corsair MP510 en 1TB 970 Pro
PSU: Thermaltake 1200w gf3 - Snow edition (helaas zinkwit en niet titaanwit als de case, dit komt meer voor)
CASE: Hyte y70 Touch
MON: 4k op de case, en ik wacht nog op de nieuwe qd-oled 32” schermen


Koeling: Waterkoeling:
- Heatkiller Pro IV cpu block
- 200mm tube reservoir met D5
- Rads: 1x EK s140, 1x EK p280m, 1x Heatkiller 360-L Steel
- Acryl tubes (corsair hydroX satin)
- Fittings: Barrows en Bitspower fittings Evt switch naar glas of staal (brushed rvs is galvanisch niet ok, en ik heb nog geen mooie matte/brushed metalen brass pijpen gevonden)
- GPU: TBD

Ik vermoed begin Feb klaar te zijn, wacht nog op m’n Cablemod kabels.


Vorige build (TT View 71 TG) eK 360X rad. Die rare loop onderaan vond ik leuk… erger me er al 5 jaar aan 😅IMG_1887.jpeg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C - Cuspian - Michael - PC build 3 - Introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
mausio91 Mausio - Maurice - WW2Jerry introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Freddy Nieuwe EK Koelvloeistof en introductie actie HighFlow Computer Cooling Shop 2
S introductie saikol Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
H introductie met een verzoekje Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 39
J Kleine introductie :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
D Introductie: DennisM6, Dennis van der Linde, Antec Twelve Hundred Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
D Introductie: Dekore - Duke - Black Beauty Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
K Introductie: Knikkerbak Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Skydrone Introductie Skydrone Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
ShadowBumble Introductie : ShadowBumble - Michel - Project Aqua Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W Introductie Wannial - Yannick Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
B Introductie: The_Punisherw Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T Introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T Introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan