• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

introductie saikol

saikol

New member
Ik weet het, het is een beetje laat, maar ik zie het nu pas :p

0. Echte naam (Voor/Achternaam): D. Talboom
1. Nickname:saikol
2. Leeftijd:19
3. Woonplaats:Rucphen
4. Studie/Werk: studeer (kind of)
5. E-mail:
6. MSN:
7. Xfire:cycledevil
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? WC vraagje :p

Jouw PC:
MOBO: Asus Rampage 3 Black Edition
CPU: Intel Core i7 970
MEM: 12GB DDR3 Corsair Vengeance series
VGA: Asus Matrix GTX580 Platinum
SOUND: Asus RoG Thunderbolt
HDD1: Intel 320 series 120GB
HDD2: 2x WDC Black 1TB (raid-0)
HDD3: 2X WDC Green 2TB (raid-1
OPT1: LG blu ray speler
OPT2: (dvd of cd-rom speler/brander 2)
PSU: Cooler Master Silent Pro Gold 850W
CASE: Cooler Master Haf X
OS: Windows 7 HP 64-Bit
MON: Samsun UE32C6000
KB: Logitech G15v2
MOUSE: Razer Diamondback 3g
MOUSEPAD: Steelseries QcK+
HS: Steelseries Siberia v2/ Logitech G35
SPRS: Logitech G51
INET: Ziggo (40down/5up)
Koeling: Corsair H100
Fancontroller: NZXT Sentry LXE

Achtergrond info:
Nadat mijn oude pc het had begeven ging ik op zoek naar oplossingen en kwam ik terug op het HWI forum terecht waar ik eigenlijk een jaartje na het kopen van mijn pc gestopt was en zag daar een zeer toffe actie van asus en HWI, je kon nl een pc winnen. Ik natuurlijk mijn best gedaan want ja, mijn pc was toch kapot en ik had niets anders te doen. Toen lang moeten wachten totdat eindelijk de dag van de bekendmaking was, het was lekker weer en zat buiten met mijn moeder die op een gegeven moment vroeg: En is de uitslag al bekend? Ik graai in mijn zak naar mijn telefoon, nee nog geen mail (zouden de winnaars krijgen). Dus ik surf op mijn telefoon naar HWI en zie daar "winnaars RoG my pc actie" en ik had geen mail, #$(*&. toch maar ff lezen, lang verhaal stond er en als eerste winnaar, MIJN NAAM. En precies tegelijk trilde mijn telefoon voor ene nieuwe mail. Ik sprong bijna door onze overkapping heen zo blij was ik. Toen moest ik mijn pc inleveren, omdat ze die zogezegd zouden pimpen, maarja dat ding was al 3 jaar oud en had zijn beste tijd al wel gehad, dus kreeg ik er ook nog een case bij :p. Helemaal fantastisch was het feit dat ik hem nog op mijn verjaardag mocht halen ook.

Een paar weken was ik superblij maar toen vond ik toch dat er nog een radiatortje en fancontroller mistten, gewoon om te hebben weetjewel. Dus weer even op en neer naar de computerboer en beiden gehaald. Nu staat ie hier elke dag mooi zijn dienst te draaien en ben ik hier op het forum een beetje aan het kwijlen naar die mods die voorbijkomen, met als idee ooit nog een custom WC loop te installeren (alleen wel jammer van die gruwelijk vette DCII matrix koeler :().

Verder speel ik veel League of Legends en af en toe wat WoW, maar vaak ben ik bezig met mijn nieuwe project om een speciale tournament site voor League of Legends op te zetten, ben dus vaak het internet af aan het struinen voor ideëen hulp en sponsors. Naar school gaan en werken doen we natuurlijk ook nog, geld komt niet aangewaaid he (behalve vorige week op die ene snelweg dan)
 
maar natuurlijk:
DSC01799.jpg

DSC01812.jpg

DSC01805.jpg

DSC01806.jpg

(ze zijn wel nog zonder de H100)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H Hugo75 introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
C - Cuspian - Michael - PC build 3 - Introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
mausio91 Mausio - Maurice - WW2Jerry introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Freddy Nieuwe EK Koelvloeistof en introductie actie HighFlow Computer Cooling Shop 2
H introductie met een verzoekje Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 39
J Kleine introductie :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
D Introductie: DennisM6, Dennis van der Linde, Antec Twelve Hundred Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
D Introductie: Dekore - Duke - Black Beauty Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
K Introductie: Knikkerbak Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Skydrone Introductie Skydrone Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
ShadowBumble Introductie : ShadowBumble - Michel - Project Aqua Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W Introductie Wannial - Yannick Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
B Introductie: The_Punisherw Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T Introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T Introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan