• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Introductie Skydrone

Skydrone

New member
Beste highflowers,


Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen op dit gezellige forum om mijn computerkennis en vaardigheden een beetje op te krikken. Ik heb sinds januari 2011 een nieuwe computer gekocht en sindsdien is mijn interesse in computers en modden daarvan enorm toegenomen.

Ik heet Stijn, woon in Winterswijk een klein plaatsje in de Achterhoek. Mijn hobby's zijn uitgaan,voetballen, gamen en eigenlijk alles wat met elektronica te maken heeft. Momenteel doe ik aan fitness en ik heb een bijbaantje als vakkenvuller in de Jumbo supermarkt.

Mijn computer wil ook nog even gedag zeggen: (voor de specificaties: zie onderschrift)

Oh hai!
waixoh.jpg

34jch01.jpg

348svwp.jpg

juv4aq.jpg


Toedels! :)
 
PC staat er inmiddels iets anders bij. Na aanleiding van het topic van JeanPaul en Kier, ook maar besloten om een Temjin aan te schaffen. Nog geen dag spijt gehad van deze aankoop.

(PS: Vond het een beetje overbodig om hier een buildlog-topic over te maken)

een H100! :freddy:

52ywt2.jpg


En de Temjin TJ07

11imtl2.jpg


Prachtige case.

2mh8rir.jpg


dbqqfp.jpg


21b7xqv.jpg


1zc1g6d.jpg


21llt6o.jpg



Skydrone's light retail - YouTube

Aan cablemanagement word nog gewerkt. PSU kabels waren constant te kort om ze fatsoenlijk achter het mobo-tray weg te werken. Gezien het feit dat Freddy nog niet alle verlengkabels die ik graag wil bestellen op voorraad heeft, moet dit nog even wachten tot September.



Stijn
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H Hugo75 introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
C - Cuspian - Michael - PC build 3 - Introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
mausio91 Mausio - Maurice - WW2Jerry introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Freddy Nieuwe EK Koelvloeistof en introductie actie HighFlow Computer Cooling Shop 2
S introductie saikol Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
H introductie met een verzoekje Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 39
J Kleine introductie :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
D Introductie: DennisM6, Dennis van der Linde, Antec Twelve Hundred Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
D Introductie: Dekore - Duke - Black Beauty Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
K Introductie: Knikkerbak Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
ShadowBumble Introductie : ShadowBumble - Michel - Project Aqua Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W Introductie Wannial - Yannick Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
B Introductie: The_Punisherw Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T Introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T Introductie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan