• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Internal USB 3.0 Adapter bitfenix

ik heb juist een 2x USB 3.0 Frontpanel box bij mijn moederbord gekregen, zo groot als ongeveer een floppydrive (3.5" ) van vroeger. maar mijn case heeft geen fontje waar die in past. (HAF X). dus dacht ik, als ik die nou eens achter in mijn kast maak.
maar dan moet ik wel een USB 3.0 slotplaat hebben, die dan ook een lange kabel heeft.

maarja ik heb altijd nog 2 usb 3.0 aansluiting achter op het moederbord.
(en nog 16 USB 2.0 aansluiting verdeeld over mijn kast)
 
kijk ook eens op xxx onder het kopje USB 3.0
daar kan je pci express kaartjes vinden die interne USB3.0 poorten hebben.
zie bijvoordbeeld deze
heb er net een in mijn pc gebouwd omdat ik ook een HAF X kast heb.
met die lange usb 3.0 kabels.

--- update door Freddy ---
Verwijzing naar ander webshop verwijderd.
HighFlow verkoopt deze PCI-3.0 kaartjes ook, ook voordeliger ;) Zie hier:
http://www.highflow.nl/behuizingen/behuizingen-toebehoren/msi-star-usb3-0-pci-e.html

Added after 20 minutes:

kijk ook eens op xxx onder het kopje USB 3.0
daar kan je pci express kaartjes vinden die interne USB3.0 poorten hebben.
zie bijvoordbeeld deze
heb er net een in mijn pc gebouwd omdat ik ook een HAF X kast heb.
met die 2! van die lange USB A kabels moet dan dus interne of externe poorten gebruiken om het front te gebruiken.


--- update door Freddy ---
Verwijzing naar ander webshop verwijderd.
HighFlow verkoopt deze PCI-3.0 kaartjes ook, ook voordeliger ;) Zie hier:
MSI Star-USB3.0 PCI-E


sorry freddy ander kaartje je afbeelding hoort niet eens bij je aanbieding, deze afbeelding hoort bij deze kaart! Star-USB3/SATA6 ... die heeft 5 poorten.. http://www.msi.com/product/mb/Star-USB3-SATA6.html#?div=Detail 2x USB 3.0 extern + 1 x intern USB 2.0 + 2x Intern SATA III

dat moet je dus fixen.



kaartje dat jij naar verwijst heeft externe USB 3.0 poorten de kaart die ik aangeef heeft Interne USB 3.0 poorten ,waardoor die USB 3.0 kabels niet via de achterzijde van de kast zichtbaar hoeven te zijn

Delock Controller met 2x USB 3.0 Intern (dit zou dus iets voor jullie shop zijn) want een haf x kast heeft 2 kabels niet 1!

check de foto even nauwkeuriger. Sorry ik ben al 20 jaar PC bouwer van beroep ik ken de verschillen.
Ik heb zelf ook nog een ASUS U3S6 kaart in mijn systeem zitten die is ook beter en goedkoper dan die msi kaart want 3 jaar garantie, Plus 2x USB 3.0 extern + 2 x Sata 6.0GB/s intern! zie dit voorbeeld kost 2 euro meer dan die msi kaart
Asus Controller met 2x SATA III Intern en 2x USB 3.0 extern
sorry.
 
Laatst bewerkt:
een leverancier in belgie heeft die dingen (bitfenix usb3 en de panels) op voorraad heb er alvast maar 2 besteld eens zien hoe lang het duurt voor ik ze binnen heb.
zodra dit het geval is zal melden wie ze leverd. ze zijn ook niet duur.. die kabels
minder dan 11 euro.
 
Laatst bewerkt:
we zullen het zien , als het goed is heb ik die van mij binnen zodra er 2 dagen verstreken zijn na arriveren van mij betaling..
heb 2 bitfenix internal UBS 3.0 besteld + een pc case (die hadden ze zelf niet op voorraad maar leverancier wel dus dus moet niet al, te lang duren .
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
7 Cooler Master Internal to External USB 3.0 Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
TinusB USB 3.0 internal header HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
XenoMorpH internal USB connection cable 25 cm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Don_Holio Internal USB-hub HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
X Internal usb header male naar usb type a connector HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
K usb3 internal splitter Cases en Modding 3
Fryslanboy Lian Li EX-36B1 HDD Internal Rack Mount Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Jason Aqua-Computer Aquaero 5 PRO USB fan controller, graphic LCD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
V Front usb 3.0 (20 pin) kabel in de weg? (Opgelost) Problemen & Oplossingen 2
X nzxt usb hub werkt niet na behoren Hardware & Software 1
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
E Schakelen Noctua NF-F12 5V USB 120mm Fan op Marantz SR5008 receiver uitgang Overige Koeling 9
D Advies 1e Waterkoeling setup, i9 9900k, Fractal Design Define R6 USB-C Blackout Advies Waterkoeling Setup 2
Freddy Noctua 5v (USB) Fans / ventilatoren HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
88Gamer88 Vraag: Aquaero 6 LT / High flow meter USB 53129 Waterkoeling 1
Q Aquaero 6 XT blue USB fan controller HighFlow Webshop 2
A oude dvd brander aansluiten op usb 2.0 of 3.0 Handleidingen en Installatie Tips 4
L USB 3.0 20 pin mainboard Splitter kabel? Hardware & Software 5
BlackCurry Lian-Li TYR PC-X2000 I/O panel USB 3.0 upgrade??? Cases en Modding 2
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
S IO USB port verlengen custom case Cases en Modding 1
G usb soundcard van een steelseries siberia elite prisma! Gevonden 0
TinusB USB 3.0 extension cable blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
nicvdv [IN-ACTIVE] 17" Dell 1707FPc DVI LCD Monitor w/USB Hub Verkocht 3
B Aqua-Computer Flow sensor high flow USB Waterkoeling 5
JeanPaul [IN-ACTIVE] Cooler Master CM Storm SF-19 USB 2.0 Verkocht 0
JeanPaul [VERKOCHT] Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V + overige Aqua-computer accessoires Verkocht 1
DutchChilles USB 3.0 poort Hardware & Software 9
tomasvanderpijl speaker tas met usb poort Electronica 3
E [IN-ACTIVE] Sitecom Bluetooth 2.0 USB Adapter CN-521 100m Verkocht 2
Thierry Orico usb hubs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
S Problemen met Aqua-Computer Aquastream XT 1046 12v usb Waterkoeling 3
M Lian li USB 3.0 upgrade Hardware & Software 0
R CM 690 Advanced II USB 3.0 Mod (Naamloos) van RebellionNL Gallery & Build Logs 19
J [IN-ACTIVE] Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra Verkocht 2
Sw333t LCD Display 20x2 / 20x4 karakters met USB aansluiting Electronica 3
M Fractal Design USB 3.0 UPGRADE KIT FOR DEFINE R3/R2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
ben361 Lian Li UC-01 USB 3.0 Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
H PS/2 -> USB -> PS/2 verlengen? Problemen & Oplossingen 0
M [VERKOCHT] USB 2.0 harde schijf behuizing Verkocht 2
Deathchant Silverstone SST-AP121A-USB fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
W h50 mounting am3 en 700D upgrade kit usb 3.0 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C steelseries siberia usb soundcard HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
The_Saviour# [GEZ] MIDI -> USB kabeltje Gevonden 0
C Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Standard waar moet de usb heen ???? Waterkoeling 9
S usb windows locker Hardware & Software 1
Yinchie EVGA USB 3.0 Host Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
DaGreatRV Intelligent DC-DC converter with USB interface Electronica 0
E Eikon Digital Privacy Manager - USB fingerprint reader HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Sanders Lian Li front USB Panel: PW-IO7VB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan