Nee niet persee omdat het cheap was, het ging me meer om de pcie insteekgleuven voor een dedicated capture kaart (opnemen niet streamen), en een dedicated sound card met 7.1 virtual surround.
Hij is wel wat cheaper als de asus series klopt, maar 5ghz thuis draaien consumed me toch veelste veel watt.
Dan pleur ik liever me 2nd gtx 580 erin. Op lan events is het een ander verhaal van mij part trek je daar 2 kilowatt :') Maar ik vind het idd jammer dat het zo moet, ben toch anders gewend van gigabyte.
Hiervoor had ik een asus crosshair v formula, en die had ookal geen extra insteekgleuven :S
*ps ik hoop dat de amd piledriver flopt kan ik mijn mobo aan mijn broer aansmeren XD. Denk niet dat AMD piledriver met grote veranderingen komt, hij wilt sws niet wachten tot excavator. :116:
Eerst nog ff kijken of ik geld aan een capture kaart wil uitgeven + xonar + headset :/
Studieschuld maar eerst aflossen 4000euro (main reason waarom ik voor de ES ben gegaan)
Tsja kan moeilijk een ander hobby zoeken
Cpu/mobo was gekocht omdat mijn amd cpu mijn sli prestaties verkloot. Dus nu dat verholpen is kan ik gerust me gereedmaken op de volgende lan party (frag o matic)
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Kan jij intel speedstep terug vinden in het bios?