Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb al een bestelling staan voor componenten nodig voor een loop in mijn Phantom 630.
Zou je mij een gunst willen doen en het EK Supreme LTX block (990723) uit bestelling 38086 te schrappen? Dan bestel ik een Raystorm Intel mount kit zodra ze binnen zijn.
Ook al zal ik de plate van de Raystorm wat moeten poleisten oid (aanslag en lichte schrammen), ik vermoed dat ie misschien beter presteerd. En in dat geval is een toevoeging van het setje schuurpapier voor lappen een goed idee (CODE: LAPPINGKIT).
Dus, Freddy, zou je het EKcpu block willen schrappen uit- en dat lapping setje willen toevoegen aan mijn bestelling?
Hartelijk bedankt!
Added after 54 minutes:
Oh, en er schiet me nog een vraag te binnen: is de ModRight Premium Filter Material Class A+ (CODE: FFI-130) ook in klasse A of B te verktijgen? Of een soortgelijk artikel? De A+ vind ik iets te dicht en zou denk ik de airflow vanaf de Alphacool UT30 te veel beperken.
De bovenkant van mijn Phantom is best open en zonder filters, dus alles dat de kattenharen kan helpen buiten te houden is mooi meegenomen.