Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Morgen of vrijdag, wel in beperkte aantallen. Ze zijn nu superschaars.
We hebben nu denk ik 2-3 stuks over voor vrije verkoop, de rest zijn al besteld.
''De grote vraag zorgt er voor dat deze situatie nog wel even zal voortduren. Intel verwacht echter dat nog voor het einde van dit kwartaal de situatie weer als normaal zal zijn en alle distributeurs voldoende exemplaren op de plank zullen hebben liggen''
Stond op hardware info.. Dus zoveel moeten we er nog niet van verwachten.. ik denk dat het misschien zelfs nog wat langer gaat duren Freddy? Of denk je dat je het deze week alsnog zal krijgen.. zodat je weer tevreden klanten hebt (ik ga er geen kopen.. is mij te duur allemaal! ^^)
ik weet dat het niet de 2600K is, Maar kan je misschien ook de 2500K leveren?
Ik heb het namelijk een beetje gehad met de topmodellen, en die 2500K lijkt nog wel een poosje mee te kunnen gaan, voor 100 euro minder als de 2600K
Je hoeft hem btw niet meteen op te nemen in je shop, maar een prijs zou leuk zijn