Goeden dag.
Ik ben nikky (jongen) 20 jaar en woon in limburg en heb pdd-nos dus typen is wat moelijker voor mij maar ik doe mijn best!
Ik heb afgelopen zaterdag begin setup gekocht voor mijn pc.
Maar hellaas heel veel problemen eerste moederbord onder steunde mijn ram geheugen niet.
Nu heb ik een asus m5a97 r2.0 moederbord en sinds ik de video kaart heb gewiselt en met de aan en uit knop heb uit moeten zeten werkt het internet niet meer realtek deep sleep mode.
De prossor die bevalt wel heel erg goed dat is een amd fx 8150 black idition.
Videokaart is gigabyte gt-520 1gb ddr3.
Ms-tech 750 watt voeding.
En als laatse een ssd van 120 gig.
En een r.a.t 7 muis.
Maar ik zit te twijfelen wat ik ga doen al mijn geld terug vragen bij de winkel en ergens anders iets kopen of deze laten maken (alweer)
Wand vind de service van de winkel ook niet echt topie.
Gr Nikky
Ik ben nikky (jongen) 20 jaar en woon in limburg en heb pdd-nos dus typen is wat moelijker voor mij maar ik doe mijn best!
Ik heb afgelopen zaterdag begin setup gekocht voor mijn pc.
Maar hellaas heel veel problemen eerste moederbord onder steunde mijn ram geheugen niet.
Nu heb ik een asus m5a97 r2.0 moederbord en sinds ik de video kaart heb gewiselt en met de aan en uit knop heb uit moeten zeten werkt het internet niet meer realtek deep sleep mode.
De prossor die bevalt wel heel erg goed dat is een amd fx 8150 black idition.
Videokaart is gigabyte gt-520 1gb ddr3.
Ms-tech 750 watt voeding.
En als laatse een ssd van 120 gig.
En een r.a.t 7 muis.
Maar ik zit te twijfelen wat ik ga doen al mijn geld terug vragen bij de winkel en ergens anders iets kopen of deze laten maken (alweer)
Wand vind de service van de winkel ook niet echt topie.
Gr Nikky