• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflow's Friendly Winter OC Compo 2012/2013 :D

mooie temps heb je in elk geval, maar is het niet intressanter om de screenshot onder load te nemen? nu toont CPU-z gewoon idle info.

Ik ben vandaag heel de middag druk bezig geweest mijn oude PC om te bouwen, helaas heeft te veel pijn in mijn rechter oor me gedwongen er voor vandaag mee te stoppen, het updatetje zal dus voor morgen zijn, als het geen oorontsteking is :'(

Om dan maar te eindigen met goed nieuws: Onze eerste prijs is binnen met dank aan coolfris! Hij stelt een setje Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 ter beschikking.
 
mooie temps heb je in elk geval, maar is het niet intressanter om de screenshot onder load te nemen? nu toont CPU-z gewoon idle info.

Ik ben vandaag heel de middag druk bezig geweest mijn oude PC om te bouwen, helaas heeft te veel pijn in mijn rechter oor me gedwongen er voor vandaag mee te stoppen, het updatetje zal dus voor morgen zijn, als het geen oorontsteking is :'(

Om dan maar te eindigen met goed nieuws: Onze eerste prijs is binnen met dank aan coolfris! Hij stelt een setje Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 ter beschikking.

Kijk de temperatuur.. Bij maximaal temperatuur 42 Enzo. Maar Jah klooster ram

Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e met Tapatalk
 
Ik bedoelde eerder dat we nu niet kunnen zien op welke multiplier enzo je draait canon ;) De temps zijn best netjes en houden je inderdaad niet tegen.

Mijn plan was inderdaad om deze morgen/komende morgen om 5:30 uit mijn bed te wippen, boeltje naar het tuinhuis te verhuizen en er dan eens goed tegen aan te gaan. Omdat mijn ene oor gisteren flink pijn deed is het er deze morgen niet van gekomen, maar na inspectie van mijn ma(joor) ben ik nu zwaar aan de neus-spuit en het lijkt te helpen (voor mijn oren 0.o). Misschien morgen ochtend dus, anders wordt het en ander koud weekend.

Maar zo als ik gisteren beloof had hier een 'progress report':

Mijn oude PC van 7,5 jaar geleden, die ik terug van mijn broer 'overgenomen' heb. Hij krijgt een nieuwe voor in zijn nieuw huisje, ik krijg deze om lekker kapot te klokken. Goede deal :p

Wie had er toen van grills of mesh gehoord? Ik in elk geval niet :sarc:

Van sweex voedingen daar in tegen wel :( maarja je zit op een budget en wat doet er zeker niet toe? :eusa_wall:

Mijn harde schijven stak ik toen ook al met thumbscrews vast, alleen was een pakje van 4 het enige wat ik kan betalen, dus daar moesten hdd en case mee vast zitten :030:

cable management hadden de case-fabriekanten toen nog niet uitgevonden (die toch niet), dus maar ons best gedaan.

Zo, nu terug naar het heden: Mijn doomsday cooling machine:



De CPU:

het schuurpapier:

en maar gaan :badgrin:

staat wel extreem hol, dit is na een half uurtje lappen:

dit net voor we aan P600 begonnen, mijn P400 was op tegen die tijd.

na P600, nog steeds twee 'putjes' aan de kanten :S

dan hebben we er, zoals we al van mij gewend zijn :sarc: een paar vergeten :'( Dit is na P1500:

Na P2000:

Na P2500: Ik had nog eens mooi gereinigd vooraleer ik aan P2500 begon, maar toch blijven er hier meer 'krasjes' bijkomen dan dat hij begint te spiegelen :'( Misschien is het omdat ik het niet lang genoeg gedaan had, ik had maar een half papiertje en niet veel tijd meer (was al 23:00 dan en mijn oren deden ongelooflijk veel pijn). We zullen zien, ik hoop mijn huidige CPU ook nog eens te polijsten binnenkort.

Met doomsday device:

En uber-cable retention system, want die brackets werken niet met de gentle typhoons :mad:

En aangesloten, klaar voor een eerste test:

Eerste impressie: wat een lawaai! het lijkt wel een datacenter :O Maar het koelt wel lekker. De pasta moet natuurlijk nog een beetje inwerken, maar ik haalde nu idle max 26°C en load max 36°C, een flinke verbetering tov. de 42°C/59°C die ik met het standaard koelertje had (en volgens mij throtlede ie dan gewoon). De gentle typhoons zijn overigens (nog) volledige overkill, denk dat ik exact hetzelfde zou behalen met 1 maarja, daar malen we dit keer niet om ;)

Vandaag gaan we de software kant klaar stomen en dan eens beginnen die kloksnelheid omhoog te jagen :D

Om het verhaaltje helemaal compleet te maken heeft k.3nny nog twee prijzen voor ons klaar liggen:
1 x DangerDen DD-CPX-Pro 12V Pump
en 12 x Aquatuning - Der Wasserkühlung Vollsortimenter - 13mm (1/2") Schlauchanschluss G1/4 mit O-Ring - gerändelt - vergoldet 13mm (1/2") Schlauchanschluss G1/4 mit O-Ring - gerändelt - vergoldet 63200 !!!!!
Reuze bedankt k.3nny :041:
 
Ik bedoelde eerder dat we nu niet kunnen zien op welke multiplier enzo je draait canon ;) De temps zijn best netjes en houden je inderdaad niet tegen.

:041:


sorry

laat ik het zo zeggen.
dit is met alles op stockHAHAHA:D
waneer ik het ram van 1333 ef op 1600 zet gaat de score giganties omhoog.
jamme dat ik geen slange voor de watercooling over heb en een extra radiator
kon ik daar sneeuw op leggen:D
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E Highflow's Friendly Winter OC Compo 2012/2013 Voting Topic :) Overclocking 12
Sanders Highflow's Friendly Winter OC Compo 2011/2012 Overclocking 249
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan