• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

helaas.. nog niets binnen...

Veel geluk alvast :)

Als ik zou kunnen zou ik het toch nooit doen via de post :) 1 keer op de 1000 gaat het fout en als je dan meer dan 1miljoen brieven verstuurd per dag wat de post doet :) heb je toch veel kans dat het fout gaat ;)

Op eigen risico bah Ik wil geen risico's lopen met geld.
Beter 5 euro extra dan 20 euro kwijt ?

Ik hoop dat je envelop aankomt het is echter niet fijn dat je pakketje spoorloos is :'(

Mvg,

als ik nou meer had gehaald dan een paar connectoren had ik wel via pakket laten doen, heb laatst nog problemen gehad met levering van mijn gesponsorde fractal fans, aangezien ik niet thuis was op 2 leveringen werd het op DHL kantoor gehouden, heb toen een dag moeten spijbelen + aan jenny van fractal design moeten vragen of het nog voor een laatste keer kon worden opgestuurd

was daarom blij dat de connectoren ook via envelop konden worden verstuurd want dat maakt het wat makkelijker, zodat het niet uitmaakt of ik wel of niet thuis ben

heb nog gewoon hoop dat het komt, baal er alleen lang dat het lang duurt =/ (als het ooit komt XD)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een klacht ingediend bij TNT en dit is hun reactie:

Hartelijk dank voor uw reactie.Ik heb uw e-mail ontvangen waarin u aangeeft dat u een poststuk niet heeft ontvangen.Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag wil ik hierop reageren.

Alle post die niet bezorgd kan worden komt terecht bij de afdeling Onbestelbare Stukken. Zij registreren alle post met een herkenbare inhoud, zoals uw zending.

De afzender van het poststuk kan met een navraagformulier de vermiste zending/inhoud opvragen wanneer dit verzonden is met TNT Post. Dit formulier kan de afzender opvragen via het reactieformulier op de website of op telefoonnummer (058) 233 33 33. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur.

Door uw klacht aan ons door te geven, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
 
Ik heb een klacht ingediend bij TNT en dit is hun reactie:

Hartelijk dank voor uw reactie.Ik heb uw e-mail ontvangen waarin u aangeeft dat u een poststuk niet heeft ontvangen.Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag wil ik hierop reageren.

Alle post die niet bezorgd kan worden komt terecht bij de afdeling Onbestelbare Stukken. Zij registreren alle post met een herkenbare inhoud, zoals uw zending.

De afzender van het poststuk kan met een navraagformulier de vermiste zending/inhoud opvragen wanneer dit verzonden is met TNT Post. Dit formulier kan de afzender opvragen via het reactieformulier op de website of op telefoonnummer (058) 233 33 33. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur.

Door uw klacht aan ons door te geven, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

ok, dus de afzender kan dat dus doen...
 
Ik zou die moeite niet eens meer gaan doen, als dat spul kwijt is bij TNT is het ook gewoon kwijt.

Bestel het gewoon overnieuw en verzend het nu gewoon in een doosje ipv envelop. Maak op TW dan ook maar meteen een beoordeling voor TNT.

Succes verder en hier spreekt een 21 jarige student, die wel graag 7 euro betaald voor iets dat die ook graag wilt ontvangen.... :)
 
achja, dan ben ik bang dat ik 19 euro kwijt ben
( ga niet nog 25 euro betalen voor een paar connectoren dan zijn het 10 hele dure sata en molex connectoren van 43 euro.. )
maar er zijn pas 2 weken voorbij :p , na 6 weken geef ik het op
 
Als je het helemaal goed wilt doen ;) Aangezien je het er mee eens bent hehe

startpost -> edit -> meer opties -> berichtpictogram wijzigen

Maarem goed om te horen dat er alsnog het een en ander geregeld kon worden :)

had ik gedaan, maar in de thread lijst verandert het niet :p , wel in de eerste post.. weird
 
Een tijd terug had ik ook een bestelling geplaatst van een Corsair H50 via TNT, echter ging daar ook vanallerlei mis en kwam het pakketje maar niet. Ik al aan het foeteren hier op het forum en Freddy de schuld in zijn schoenen schuiven, waarvan ik achteraf veel spijt had.

Het mooiste vond ik dat zowel Freddy en ook meerderen van Highflow direct reageerden en ik alleen maar kan zeggen dat de service gewoon heel erg goed was. Uiteindelijk bleek dan ook dat bij TNT het hele netwerk eruit had gelegen en de bezorgers niks konden uitleveren.

Ik ben er dus zeker van dat het echt niet aan Highflow ligt dat de enveloppe niet aangekomen is, en het mij niks verwonderd als de enveloppe bij een of andere TNT medewerker terrecht gekomen is.

Is misschien al een tijd terug maar nogmaals mijn excuses aan Freddy voor alle toestanden die ik maakte toendertijds, maar ik heb het weer goedgemaakt en gisteren weer bij je besteld Freddy.

Zit vol spanning dan ook te wachten op morgen dat mijn Lian-Li kast binnenkomt die ik bewust nu bij Highflow besteld heb, omdat ik weet dat de service gewoon prima is en ik zeer zeker in de toekomst blijf kopen bij Highflow.
 
ik ben ook uiters tevreeden over de serves van highflow, ookal is mijn bestel lijsje klein :icon_winkle: (gaat nog groeien maak je geen zorgen freddy)
het eenige waar ik langer op heb moeten wachting, is een paketje via de evelop die ik donderdag avond heb besteld en een grotere order van 6 200 MM fans die highflow niet op vooraad had.
maar welke eikel besteld dan ook 6 über 200 MM fans :033::066:

PS: de 6 200 mm fans waren ook snel binnen, ondanks dat het nog besteld moest worden:023:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J helaas defect ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 11
R gruwelijkste overclock ooit helaas maar een bug:( Hardware & Software 2
J Cpu nog heet Waterkoeling 10
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
bunbun gezien ik me nog niet had voorgesteld Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
XenoMorpH EK-DDC Dual TOP V.2 nog verkrijgbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower ek-fc770gtx nog wel te leveren? Waterkoeling 1
D Nog eventjes voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
MrGiorgio Firstlook: gelukkig hebben we de foto's nog! Algemene Discussies 10
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
Karel88 Karel88 - Karel - Nog geen project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
P Pomp nog te redden? Waterkoeling 16
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
H [VERKOCHT] EK-FC7850 Nickel-acetal GLOEDNIEUW MET ZEGEL ER NOG OP Verkocht 5
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H Ik ga mezelf toch nog even voorstellen :) Tim Warning - Hukkel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21
M XSPC waterkoelings kit? Wacht nog even tot januari! Waterkoeling 2
Jort Bestelling #34286 nog steeds niet binnen. *binnen!* HighFlow Webshop 9
T Demi water met Mayhems Dye en nog iets nodig? Waterkoeling 2
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
Adam Vandervorst nog iets te doen met ouwe server (case) ? Cases en Modding 0
R [CLOSED] Wat is dit nog waard: Q8200, 8400GS, 4GB etc. Gesloten 1
boefmans [CLOSED] Mobo CPU en nog wat Gesloten 7
olympus [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 5
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
J JaronSenna - Arno - Nog geen project :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
D [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 1
R Kan er nog een GPU blok bij mijn set? Waterkoeling 10
DutchMicro Het gaat nog goed komen ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
arwin74 [CLOSED] Wat is dit nog ongeveer waard? Gesloten 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan