• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

helaas defect ontvangen

jazzwest

Junior Member
ik had gisteren een nieuwe voeding besteld de cooler master silent pro m1000.
deze was vanochtend mooi geleverd. goed ingepakt allemaal weer perfect zoals eerdere bestelling. :pray

alleen toen ik de voeding aan had gesloten bleek deze het niet te doen:wehe:wehe:wehe.

meerderen dingen geprobeerd zoals enkel moederbord, cpu en gpu maar helaas zit helemaal geen leven in.

dus zojuist contact opgenomen met de highflow RMA.

ga er vanuit dat het perfect opgelost gaat worden waar highflow om bekent staat.

is alleen jammer want mijn huidige voeding is te zwak voor mijn systeem dus tijdens het gamen valt mijn pc regelmatig uit of ik krijg BSOD helaas zal ik hier nog even tegenaan moeten lopen.

maar zoals ik al zij heb er vertrouwen is dat het goed opgelost zal worden en ik hou jullie op de hoogte :icon_wink:
 
Met hardware altijd kans op defecten inderdaad, helaas maar waar.
Gewoon RMA aanvragen, terugsturen en het wordt vervangen bij fabrikagefout.
Als je snel een nieuwe nodig hebt, kan je eventueel alvast andere voeding bestellen die we op voorraad hebben.
Bij het briefje dat je meestuurt met kapotte voeding kan je aangeven dat je al nieuwe hebt besteld.
Als wij van leverancier dan nieuwe voeding krijgen, storten we de waarde daarvan terug op jouw rekening.
 
heb zojuist zoals freddy al aangeeft, een mail terug gehad hoe de RMA in zijn werk gaat.
hij moet terug naar CM zal, daar baal ik wel van want dan zal het wel even duren voordat die iets weten. en aangezien ik student ben en geen geld heb om gelijk een nieuwe te bestellen zoals freddy hierboven aangeeft.
had gehoop dat ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen nadat die van mij ontvangen was.

maar no hard feelings het gaat zoals het gaat.

hoop alleen dat dit geen weken gaat duren.

maar het is wel weer super dat ik binnen 10min reactie krijg op mijn mail dat is weer top
 
heb mijn oude 9800GT terug moeten zetten omdat me drivers zelf bij oudere games als WAW eruit knalde. en volgens meerdere mensen doen me drivers dit door een stroom gebrek.

dus CM schiet op :101:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Remmes helaas.. nog niets binnen... HighFlow Testimonials / Shopreviews 55
R gruwelijkste overclock ooit helaas maar een bug:( Hardware & Software 2
Freddy Netwerkkabel kan defect gaan?! Problemen & Oplossingen 5
D Lekkende rotary connector, gebeurt vaker of defect? Waterkoeling 1
Traxtorm [IN-ACTIVE] 2x EVGA X58 Classified (759) DEFECT Verkocht 0
Traxtorm Mobo defect? Problemen & Oplossingen 10
sir serial PC start (soms) niet meer op, voeding defect? Raar probleem :S Problemen & Oplossingen 7
Xtrafresh Verkochte pomp defect bij koper, neutrale mening gevraagd Waterkoeling 15
P XSPC Dual watercooling pomp defect? Waterkoeling 2
arwin74 [VERKOCHT] 2x palit gtx 295 (defect) Verkocht 12
Legendary1985 [GEVONDEN] SPOED Optische drive *defect* gevraagd Gevonden 2
Fedmas Gigabyte UD6 (Defect) Verkocht 4
T Waterkoelingset XSPC kit, defect pompje Hardware & Software 5
S Pomp defect? Waterkoeling 4
D Nieuw G19 Keyboard defect? Problemen & Oplossingen 10
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
X Zeer goed ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Wel Email verzenden maar niet ontvangen Problemen & Oplossingen 5
R Bestelling perfect ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
P SMS ontvangen op vaste telefoon ism kpn Algemene Discussies 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan