• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

helaas.. nog niets binnen...

Ik heb toen ook meer dan een maand moeten wachten op geheugen wat via de post verzonden was.
Kwam gescheurd en al aan, maar wel werkend.

Denk dat ze wat problemen hebben met enveloppen die wat anders bevatten als een mooie platte kaart oid..

gewoon wachten.. :p
 
Ik heb toen ook meer dan een maand moeten wachten op geheugen wat via de post verzonden was.
Kwam gescheurd en al aan, maar wel werkend.

Denk dat ze wat problemen hebben met enveloppen die wat anders bevatten als een mooie platte kaart oid..

gewoon wachten.. :p

:067:TNT:frocket: :p

heb er wel vertrouwen in, highflow is een goede shop, dat er een forum is is al helmaal beter en dat Freddy dan ook hier aanwezig is op het forum laat duidelijk iets zien

dus toch thumbs up voor highflow

(als ik ooit watercooling kan betalen zal dat hier vandaan komen)



voor de geintresserden : [CiP]Antec P183 zwart/wit thema - Casemodding - GoT
 
Laatst bewerkt:
Je bent trouwens niet de enige die nog steeds op een envelop zit te wachten dat door highflow verzonden is op maandag 31 mei. Gelukkig heb ik iets minder haast dan jij wat betreft de spullen (een PSU 8-Pin Verleng Kabel en twee stoffilters).
 
wat ik niet snap is dat mensen veel geld uitgeven aan hardware en rand-apparatuur, natuurlijk begrijpelijk het is een leuke hobby.
Maar als er een paar kleine dingen moeten besteld worden gaan sommige mensen huilend over de verzendkosten lopen te zeuren.
en als er dan wat vermist wordt moet je ze eens horen.......eigen schuld.
gewoon pakketservice, heb je track and trace bewijs van verzending.

voor die 7 euro kan ik met mijn auto nog niet eens een paar sokken halen bij de zeeman.

mvg vincent.
 
Laatst bewerkt:
wat ik niet snap is dat mensen veel geld uitgeven aan hardware en rand-apparatuur, natuurlijk begrijpelijk het is een leuke hobby.
Maar als er een paar kleine dingen moeten besteld worden gaan sommige mensen huilend over de verzendkosten lopen te zeuren.
en als er dan wat vermist wordt moet je ze eens horen.......eigen schuld.
gewoon pakketservice, heb je track and trace bewijs van verzending.

voor die 7 euro kan ik met mijn auto nog niet eens een paar sokken halen bij de zeeman.

mvg vincent.

sorry hoor maar dit is mijn eerste bestelling, ben maar een 18 jarige student die al bende geld heeft uit gegeven aan spuitbussen en sleeving, voor die extra verzendkosten kan ik als het nodig is nog een spuitbus met verf halen,

ik snap jou reactie niet maar volgens mij ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt , dit gedeelte is genaamd " HighFlow Testimonials / Shopreviews" er staat zelfs bij goed of slecht, ga dan zelf niet gelijk huilen als iemand hier opeens iets "minder goed" neer zet..

als jij alleen ene paar connectoren nodig hebt ga jij ook niet extra geld uitgeven als het ook allemaal in ene envelop opgestuurd kan worden, het is alleen jammer dat het dan zo lang duurt.
 
gewoon pakketservice, heb je track and trace bewijs van verzending.
Ik heb anders de laatste keer dat een pakket via TNT naar mij werd verstuurd vrij nare ervaringen meegemaakt. Kocht een tweedehands q9650 voor 160 euro. TNT gaf via track and trace aan dat pakket bij mij afgeleverd was. Dit was echter niet het geval. Gelukkig voor mij kwam het pakket 2 weken alsnog boven water.
Dus zoveel garantie dat het goed gaat via een pakket heb je ook weer niet.
 
Tja, dan heb je altijd nog zo'n 0900 nummer van de TNT waar je naar toe kunt bellen en kan de verzender van het pakket een onderzoek in laten stellen.

Voor echt prijzige zaken wil ik het liefst altijd aangetekende verzending hebben, het kost wat meer maar dan weet je wel zeker dat het aankomt en de ontvanger moet tekenen voor ontvangst.
 
Tja, dan heb je altijd nog zo'n 0900 nummer van de TNT waar je naar toe kunt bellen en kan de verzender van het pakket een onderzoek in laten stellen.

Voor echt prijzige zaken wil ik het liefst altijd aangetekende verzending hebben, het kost wat meer maar dan weet je wel zeker dat het aankomt en de ontvanger moet tekenen voor ontvangst.

idd.. prijzige zaken.. ene paar connectoren ga ik niet aangetekent oplaten sturen.. sorry maar dat vind ik zonde van mijn geld..
 
Op de manier dat jij het verstuurd wilde hebben krijg je niets van highflow, maar van TNT
Dus het is Highflow hun schuld niet eens. Die heeft het verstuurd.
Jij wilde dit zelf.
Toch zet je hier een negatieve review neer en zet je op tweakers neer :
"nog niets ontvangen van highflow :'(.... "
"helaas nog niets van highflow :'( "
"nog kleine hopp dat het morgen komt.. maar ik bewijfel het :( "

Vind dat toch naar :)
 
Op de manier dat jij het verstuurd wilde hebben krijg je niets van highflow, maar van TNT
Dus het is Highflow hun schuld niet eens. Die heeft het verstuurd.
Jij wilde dit zelf.
Toch zet je hier een negatieve review neer en zet je op tweakers neer :
"nog niets ontvangen van highflow :'(.... "
"helaas nog niets van highflow :'( "
"nog kleine hopp dat het morgen komt.. maar ik bewijfel het :( "

Vind dat toch naar :)

ja ik vindt het jammer dat ik iets niet binnen een week heb en dus mijn mod op pauze moet zetten vandaar de :( :)

als er hier geen kritiek mag zijn dat het lang duurt, verwijder dan aub dit topic en pas het " belangrijke" gedeelte aan naar "alleen met goede ervaringen aub"
 
Overigens heb ik gekozen voor verzending via envelop niet alleen omdat het veel goedkoper is (uiteraard speelde dat ook een rol), maar omdat ik het ook fijner vind dat ik dan geen rekening hoeft te houden dat de postbode aanbelt.
 
Zowel goede als slechte ervaringen die goed beargumenteerd zijn, zijn zeker gewenst.
Daar kunnen wij onze service immers mee verbeteren.

Envelopzending is een extra service die we aanbieden, omdat er vele klanten erom vragen om zo qua verzendkosten voordeliger uit te komen.
Of zoals mm1985 zegt dat je niet persé thuis hoeft te zijn.

Maar als een envelop niet aan komt of beschadigd aankomt, kunnen wij daar geen garanties op geven.
Daarom geven we ook nadrukkelijk aan dat het op eigen risico is.
Mocht dat gebeuren, dan kunnen wij daar helaas niks aan doen, hoe graag we dat ook willen.

Ik denk dat de mensen die jouw tekst lezen, het zo opvatten of je HighFlow in slecht daglicht zet, terwijl het eigenlijk TNT is die haar werk niet goed doet.
Vandaar ook de reacties hierboven van andere members.

Je kan eventueel contact opnemen met TNT via hun website (kosteloos):
TNT Post | Klacht postbezorging
 
sorry hoor maar dit is mijn eerste bestelling, ben maar een 18 jarige student die al bende geld heeft uit gegeven aan spuitbussen en sleeving, voor die extra verzendkosten kan ik als het nodig is nog een spuitbus met verf halen,

ik snap jou reactie niet maar volgens mij ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt , dit gedeelte is genaamd " HighFlow Testimonials / Shopreviews" er staat zelfs bij goed of slecht, ga dan zelf niet gelijk huilen als iemand hier opeens iets "minder goed" neer zet..

als jij alleen ene paar connectoren nodig hebt ga jij ook niet extra geld uitgeven als het ook allemaal in ene envelop opgestuurd kan worden, het is alleen jammer dat het dan zo lang duurt.

even goeie vrienden, ben zekers niet met het verkeerde been uit bed gestapt.
wou alleen even een mening van mijn kan posten.(we leven in een vrij land)
hiermee kunnen we nog wel uren over discuseren waarin ik helemaal geen zin heb.

Duidelijk staat aangegeven bij verzenden envelop zoals freddy eerder heeft vermeld "op eigen risico"' daardoor vind ik dit geen toevoeging voor een Testimonials / Shopreviews .
 
ik zal alles gaan sleeven en hopen dat ik binnenkort post heb
zoniet.. nouja helaas dan geen nette manier voor hdd's + dvd drive
mischien dat als het ooit dan nog komt wel kan afmaken :p
 
Veel geluk alvast :)

Als ik zou kunnen zou ik het toch nooit doen via de post :) 1 keer op de 1000 gaat het fout en als je dan meer dan 1miljoen brieven verstuurd per dag wat de post doet :) heb je toch veel kans dat het fout gaat ;)

Op eigen risico bah Ik wil geen risico's lopen met geld.
Beter 5 euro extra dan 20 euro kwijt ?

Ik hoop dat je envelop aankomt het is echter niet fijn dat je pakketje spoorloos is :'(

Mvg,
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J helaas defect ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 11
R gruwelijkste overclock ooit helaas maar een bug:( Hardware & Software 2
J Cpu nog heet Waterkoeling 10
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
bunbun gezien ik me nog niet had voorgesteld Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
XenoMorpH EK-DDC Dual TOP V.2 nog verkrijgbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower ek-fc770gtx nog wel te leveren? Waterkoeling 1
D Nog eventjes voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
MrGiorgio Firstlook: gelukkig hebben we de foto's nog! Algemene Discussies 10
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
Karel88 Karel88 - Karel - Nog geen project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
P Pomp nog te redden? Waterkoeling 16
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
H [VERKOCHT] EK-FC7850 Nickel-acetal GLOEDNIEUW MET ZEGEL ER NOG OP Verkocht 5
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H Ik ga mezelf toch nog even voorstellen :) Tim Warning - Hukkel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21
M XSPC waterkoelings kit? Wacht nog even tot januari! Waterkoeling 2
Jort Bestelling #34286 nog steeds niet binnen. *binnen!* HighFlow Webshop 9
T Demi water met Mayhems Dye en nog iets nodig? Waterkoeling 2
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
Adam Vandervorst nog iets te doen met ouwe server (case) ? Cases en Modding 0
R [CLOSED] Wat is dit nog waard: Q8200, 8400GS, 4GB etc. Gesloten 1
boefmans [CLOSED] Mobo CPU en nog wat Gesloten 7
olympus [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 5
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
J JaronSenna - Arno - Nog geen project :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
D [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 1
R Kan er nog een GPU blok bij mijn set? Waterkoeling 10
DutchMicro Het gaat nog goed komen ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
arwin74 [CLOSED] Wat is dit nog ongeveer waard? Gesloten 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan