• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

helaas.. nog niets binnen...

Remmes

Junior Member
zondag 30 mei 2010 een aantal connectoren besteld ter waarde van €19,88 inc verzending.. (verzending via envelop)...

maandag 31 mei 2010 mailtje dat het verzonden was, helaas nog niets ontvangen....

het zijn maar 10 connectoren waar ik geen 7-8 euro verzendkosten aan ga betalen, ik had verwacht dat het toch wel veilig genoeg was om 10 connectoren in een envelop te laten opsturen.. heb nog nauwelijks hoop dat ze ooit nog zullen aankomen..

dus ik denk dat ik zojuist 19 euro lichter ben zonder iets te hebben ontvangen

helaas HighFlow....:wehe nu net dat ik bezig ben met mijn mod..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We geven duidelijk aan dat envelopzendingen op eigen risico zijn, want brievenpost kan je niet traceren en is onverzekerd...
Eenmaal afgegeven aan TNT, is het erop vertrouwen dat zij hun werk goed doen.

Check het even bij jouw buren, misschien dat de bezorger het daar heeft bezorgd (per ongeluk in verkeerde brievenbus).
 
We geven duidelijk aan dat envelopzendingen op eigen risico zijn, want brievenpost kan je niet traceren en is onverzekerd...
Eenmaal afgegeven aan TNT, is het erop vertrouwen dat zij hun werk goed doen.

Check het even bij jouw buren, misschien dat de bezorger het daar heeft bezorgd (per ongeluk in verkeerde brievenbus).

klopt, maar voor 10 Connectoren ga ik geen 7-8 euro verzendkosten betalen, dat is mij gewoon te duur ( 26 euro o.i.d voor 6 female T sata power connectoren en 4 T molex connectoren)

heb het al bij de buren gevraagd en die weten van niets.

zucht..
 
Misschien toevallig een van jouw huisgenoten de post opgeruimd, waaronder de jouwe en op een "vergeten'' plek gelegd?
Dat komt ook weleens voor.

Laten we anders de hoop erin houden dat het morgen nog wordt bezorgd.
Zo niet, stuur even een mailtje naar ons, dan zoeken we een passende oplossing.
 
Misschien toevallig een van jouw huisgenoten de post opgeruimd, waaronder de jouwe en op een "vergeten'' plek gelegd?
Dat komt ook weleens voor.

Laten we anders de hoop erin houden dat het morgen nog wordt bezorgd.
Zo niet, stuur even een mailtje naar ons, dan zoeken we een passende oplossing.


moeder let goed op welke post voor mijn en welke voor haar is
(ooow mama's kindje.. jaja...:icon_lol: )

alle hoop dan maar op morgen * fingers crossed*

bedankt voor de reacties trouwens :023:
 
Er is nog hoop. Eergisteren heb ik een enveloppe ontvangen welke op vrijdag 21 Mei verstuurd was. :p
Daar zat 2mtr slang in. 't Zou kunnen dat dit soort enveloppen niet automatisch gesorteerd worden en je afhankelijk bent van hoe groot de stapel is waar i onderop ligt.


Adres en dergelijke staat ook altijd duidelijk op de envelop.

Ik heb hier nog een enveloppe van high flow liggen waar mijn adresgegevens in een supernetjes schoolmeesterhandschrift erop geschreven zijn. Een zeldzaamheid@bijna bovennatuurlijke goede service in dit "iedereen heeft een PC + printertijdperk". :)
 
Er is nog hoop. Eergisteren heb ik een enveloppe ontvangen welke op vrijdag 21 Mei verstuurd was. :p
Daar zat 2mtr slang in. 't Zou kunnen dat dit soort enveloppen niet automatisch gesorteerd worden en je afhankelijk bent van hoe groot de stapel is waar i onderop ligt.




Ik heb hier nog een enveloppe van high flow liggen waar mijn adresgegevens in een supernetjes schoolmeesterhandschrift erop geschreven zijn. Een zeldzaamheid@bijna bovennatuurlijke goede service in dit "iedereen heeft een PC + printertijdperk". :)

heb nog hoop, altijd zeer goede dingen gehoord over HighFlow op Tweakers
hopen dat het vandaag of volgende week komt, anders weet ik het ook niet meer
 
Het voordeel van een envelop zending is de lage prijs.
Het nadeel is dat je afhankelijk bent van de drukte bij de postservice.
Vlak voor kerst heb je vaak geluk als de post er binnen een week is.
Ik denk dat ze het bij de post gewoon druk hebben en dat het daarom wat langer duurt.
 
Dit lijkt mij niet aan HF te liggen, meer aan tnt. Je word er ook op gewezen bij het kiezen voor briefpost verzending dat het op eigen risico is.

ik geef ook niemand de schuld, ik heb alleen jammer genoeg nog niets binnen gekregen, nu zo naar de reacties te kijken kan dat nog best lang duren :088:, momenteel mijn mod op pauze gezet omdat ik niet verder kan zonder die connectoren (alles in 1 keer sleeven)

ik heb nog wel hoop :023:
 
ik wacht al 6 wkn op een briefpost verzending vaniets en ik vrees dat ik nog lang kan wachten maar nooit al ontvangen. tja waar mensen werken worden fouten gemaakt ook bij tnt.
 
ik wacht al 6 wkn op een briefpost verzending vaniets en ik vrees dat ik nog lang kan wachten maar nooit al ontvangen. tja waar mensen werken worden fouten gemaakt ook bij tnt.

6 weken is inderdaad lang, eigenlijk veelste lang

ik wacht nu ong bijna een week, ik heb nog hoop,
na 6 weken geef ik het op :p
 
Als er iets mis is zal Freddy wel met jouw een oplossing zoeken . Ik zou mij totaal geen zorgen maken , geloof me .

ik ben half gerust gesteld alleen zo jammer dat het lang duurt,
maar goed.. de jeugd van tegenwoordig moet meer geduld hebben!!! :p

maar ik verwacht opzijnminst wel een postduif die het langsbrengt...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J helaas defect ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 11
R gruwelijkste overclock ooit helaas maar een bug:( Hardware & Software 2
J Cpu nog heet Waterkoeling 10
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
bunbun gezien ik me nog niet had voorgesteld Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
XenoMorpH EK-DDC Dual TOP V.2 nog verkrijgbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower ek-fc770gtx nog wel te leveren? Waterkoeling 1
D Nog eventjes voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
MrGiorgio Firstlook: gelukkig hebben we de foto's nog! Algemene Discussies 10
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
Karel88 Karel88 - Karel - Nog geen project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
P Pomp nog te redden? Waterkoeling 16
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
H [VERKOCHT] EK-FC7850 Nickel-acetal GLOEDNIEUW MET ZEGEL ER NOG OP Verkocht 5
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H Ik ga mezelf toch nog even voorstellen :) Tim Warning - Hukkel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21
M XSPC waterkoelings kit? Wacht nog even tot januari! Waterkoeling 2
Jort Bestelling #34286 nog steeds niet binnen. *binnen!* HighFlow Webshop 9
T Demi water met Mayhems Dye en nog iets nodig? Waterkoeling 2
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
Adam Vandervorst nog iets te doen met ouwe server (case) ? Cases en Modding 0
R [CLOSED] Wat is dit nog waard: Q8200, 8400GS, 4GB etc. Gesloten 1
boefmans [CLOSED] Mobo CPU en nog wat Gesloten 7
olympus [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 5
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
J JaronSenna - Arno - Nog geen project :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
D [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 1
R Kan er nog een GPU blok bij mijn set? Waterkoeling 10
DutchMicro Het gaat nog goed komen ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
arwin74 [CLOSED] Wat is dit nog ongeveer waard? Gesloten 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan