Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hou er ook rekening mee dat een GTX260 5 mosfets achteraan de kaart heeft.
Daar MOETEN thermal pads op die de warmte van de mosfets op het waterblok overdragen.
Als je daar GEEN pads gebruikt zullen de mosfets niet alle 5 goed contact maken met het waterblok en heb je hele grote kans dat er 1 of meer mosfets oververhit raken en zodoende de kaart kapot gaat...
Ja het wil weleens gebeuren dat sommigen die blokken 2e hands doorverkopen zonder thermal pads... beetje jammer vind je niet?
Ik had van dark viper ook zo'n blok gekocht voor een maat van me maar geen pad erbij niks... gelukkig verdiep ik mezelf nogal in zulke dingen en heb ik die zooi ook wel liggen maar ja... je zal het maar niet weten...
PS het is Garrett... met dubbel t.... ik noem je toch ook geen Chiler, Jo?
bedankt voor jullie info alleen wel misleidende naam natuurlijk voor dat 260 block omdat er 280 stond. maar ik had nu al een 55nm block besteld. kan hem natuurlijk terug sturen maar heb een 55 en binnenkort een 65nm kaart dus dat zit wel goed alleen zal nu een 2e kaart iets meer kosten