Ik was op zoek naar de koeler "Scythe Mugen 2 Rev. B", maar kon die via Internet nergens vinden. Overal was de koeler uitverkocht en niet meer leverbaar. Toen ik op de site van Highflow terecht kwam, bleek het mogelijk deze koeler nog te bestellen. Dat heb ik dan ook gedaan en aangegeven dat ik per bankoverschrijving zou betalen. Dat heb ik niet direct gedaan, omdat ik eerst wilde weten of de koeler wel geleverd zou worden. Ik was niet bekend met Highflow. Ook hoor je wel vaker dat na betaling geen levering volgt en ook geen terugbetaling. Nadat ik een mailtje had ontvangen om te betalen, heb ik aangegeven pas te betalen als de koeler binnen was. Highflow heeft toen bevestigd dat de koeler niet meer op voorraad was en dat een bestelling in het buitenland was geplaatst. Ze vonden het goed dat ik pas zou betalen als er weer voorraad was. Intussen werd ik met mailtjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Nadat ik een mailtje had ontvangen dat er weer voorrad was, heb ik dezelfde dag middels een bankoverschrijving betaald. Twee werkdagen later heb ik de koeler ontvangen. Met bijzondere dank wil ik Highflow bedanken voor de fijne service en de goede comminicatie. En aan communicatie ontbreekt het tegenwoordig maar al te vaak. Dus niet bij Hoghflow. Ik wil dan ook iedereen aanbevelen om zaken te doen met Highflow, want dat is een betrouwbare partner.