Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De stock heatsinks verwijderd en waterblokjes erop gedaan
De set van Bitspower bestaat uit:
- Mosfet blok
- CPU blok (helaas vergeten foto van te schieten, wel terug te zien in het filmpje)
- Chipset blok
- Overkappende blok
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo mooi, maar smaken verschillen, gelukkig.
Vind het geheel een beetje te groot, want je ziet nu niets meer van het moederbord.
Koelpasta is idd veel, ik was in de war met een GPU blok, waarbij het wel aan te raden is om een ster te maken.
Moedebord wordt straks zo goed als niet meer zichtbaar, aan beide kanten komen nog 2 geheugen blokken en de 3 videokaarten in SLI zal de rest overdekken
Straks met de witte koelvloeistof icm de andere blokken komt alles denk ik wel weer in balans. Ben benieuwd hoe dat mobo er straks uitziet met alle blokken erop. Dit vind ik al erg mooi; vooral de moboblokjes/CPU blok (golden) bridge. Slimme constructie van Bp .
Precies over de gehele breedte van het middenstuk van de Cross Dek.
De LEDs om en om gebogen (naar voren en naar boven), zodat reservoirs en het buisje erboven ook verlicht wordt.