J jrheuwing Member 3 juli 2021 #46 Ik hoorde afgelopen week dat er weer een nieuwe Kameleon film uit komt. Gezien de trailer lijkt het mij minder dan de originele film. Er zitten teveel moderne elementen in terwijl alles er nog oud uit ziet.
Ik hoorde afgelopen week dat er weer een nieuwe Kameleon film uit komt. Gezien de trailer lijkt het mij minder dan de originele film. Er zitten teveel moderne elementen in terwijl alles er nog oud uit ziet.
Freddy Administrator Forumleiding 4 juli 2021 #47 Freddy zei: Klik om te vergroten... Deze net gekeken, heel veel cliché dingen en beetje voorspelbaar, maar toch een hele vette film om gezien te hebben vind ik
Freddy zei: Klik om te vergroten... Deze net gekeken, heel veel cliché dingen en beetje voorspelbaar, maar toch een hele vette film om gezien te hebben vind ik
Hightower chef prutser 22 juli 2021 #49 Das Experiment zei: Wellicht de beste film van het jaar. Klik om te vergroten... Ik zie geen video hoor doet niks.
Das Experiment zei: Wellicht de beste film van het jaar. Klik om te vergroten... Ik zie geen video hoor doet niks.
Hightower chef prutser 22 juli 2021 #51 Freddy zei: CTRL + F5 doen, dan moet je het wel kunnen zien Klik om te vergroten... Zit niet op de mobiel van mijn,hahaha
Freddy zei: CTRL + F5 doen, dan moet je het wel kunnen zien Klik om te vergroten... Zit niet op de mobiel van mijn,hahaha
V vincent Gouden member 5 oktober 2021 #56 dat als op die motor met die vrouw met 2 guns, wil ik ook een keer beleven met mijn eigen vrouw
Freddy Administrator Forumleiding 10 oktober 2021 #58 Freddy zei: Ik heb net A quiet place deel 1 gekeken, wow, dat was behoorlijk spannend! Goeie film, ik kijk uit naar deel 2 Klik om te vergroten... Deel 2 gisteren gekeken met Pathe Thuis. En hier ook wow, wat een spannende film, ook een aanrader!
Freddy zei: Ik heb net A quiet place deel 1 gekeken, wow, dat was behoorlijk spannend! Goeie film, ik kijk uit naar deel 2 Klik om te vergroten... Deel 2 gisteren gekeken met Pathe Thuis. En hier ook wow, wat een spannende film, ook een aanrader!
Hightower chef prutser 10 oktober 2021 #59 Freddy zei: Deel 2 gisteren gekeken met Pathe Thuis. En hier ook wow, wat een spannende film, ook een aanrader! Klik om te vergroten... Goeie film he?
Freddy zei: Deel 2 gisteren gekeken met Pathe Thuis. En hier ook wow, wat een spannende film, ook een aanrader! Klik om te vergroten... Goeie film he?
Freddy Administrator Forumleiding 11 oktober 2021 #60 Jazeker, een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb, iig de spannendste