P PCMaster1 Junior Member 12 juli 2009 #1 Ik zou graag een eVGA X58 Classified Hydro Copper waterblok willen voor mijn Classified. Zouden jullie hier aan kunnen komen? Link:EVGA | Products
Ik zou graag een eVGA X58 Classified Hydro Copper waterblok willen voor mijn Classified. Zouden jullie hier aan kunnen komen? Link:EVGA | Products
Freddy Administrator Forumleiding 12 juli 2009 #2 Die is nog niet leverbaar, zodra die bij een van de EVGA leveranciers op voorraad is, kunnen wij het bestellen. Maar heb je al gekeken naar de andere mogelijkheden? Die zijn veelal een stuk mooier (vind ik) en ook voordeliger: HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling en modding! - Zoekresultaten
Die is nog niet leverbaar, zodra die bij een van de EVGA leveranciers op voorraad is, kunnen wij het bestellen. Maar heb je al gekeken naar de andere mogelijkheden? Die zijn veelal een stuk mooier (vind ik) en ook voordeliger: HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling en modding! - Zoekresultaten
P PCMaster1 Junior Member 12 juli 2009 #3 Bedankt voor de snelle reactie. En ik zal is kijken wat ik liever heb .
P PCMaster1 Junior Member 17 juli 2009 #4 Hij is nu leverbaar bij eVGA zelf kunnen jullie hem nu ook bestellen?
Freddy Administrator Forumleiding 17 juli 2009 #5 Het komt nog niet voor in de lijsten van de distributeurs van EVGA. Maar ik verwacht dat het nu wel snel gaat gebeuren
Het komt nog niet voor in de lijsten van de distributeurs van EVGA. Maar ik verwacht dat het nu wel snel gaat gebeuren