AceBaran Junior Member 8 juni 2010 #1 EDIT: Prijsverlaging Te koop! Prijs 200 euro *EDIT Product: EVGA X58 SLI Classified Koopdatum: 28-12-2009 In gebruik: 6 maanden Waarom verkoop: Aanschaf Rampage III Adresgegevens kan je per PM krijgen. Omgeving Rotterdam. Enkel afhalen! Bon aanwezig! Laatst bewerkt: 23 augustus 2010
EDIT: Prijsverlaging Te koop! Prijs 200 euro *EDIT Product: EVGA X58 SLI Classified Koopdatum: 28-12-2009 In gebruik: 6 maanden Waarom verkoop: Aanschaf Rampage III Adresgegevens kan je per PM krijgen. Omgeving Rotterdam. Enkel afhalen! Bon aanwezig!
AceBaran Junior Member 10 juni 2010 #2 Te duur ? Hij staat voor 415 euro bij alternate ! Bieden mag ook
thiesggb New member 13 juni 2010 #4 compleet met accesoires en doos? waarom enkel alleen afhalen? grtz thies.
AceBaran Junior Member 13 juni 2010 #5 Ja alles compleet.. Gedoe met opsturen en betalen.. (eerdere ervaring)
adje Junior Member 16 juni 2010 #6 jammer dat je hem niet verstuurd, ga geen 3 uur rijden er voor. anders had ik hem wel gekocht
Garrett Member 23 juni 2010 #7 Heb je 'm nog? Mijn neef heeft z'n DFI vakkundig gesloopt Dus moet er een nieuw (of in prima staat zijnde) mobo komen vandaar...
Heb je 'm nog? Mijn neef heeft z'n DFI vakkundig gesloopt Dus moet er een nieuw (of in prima staat zijnde) mobo komen vandaar...
AceBaran Junior Member 26 juni 2010 #10 Garantie van alternate, Hij is net 6 maanden oud.. hij zit nog in me systeem.. de koper kan het draaiend zien..
Garantie van alternate, Hij is net 6 maanden oud.. hij zit nog in me systeem.. de koper kan het draaiend zien..
Quadcore Low and Slow ... 23 augustus 2010 #14 sweety07 zei: E759 limited of een E760 Common ? Klik om te vergroten... Lees ff paar posts terug staat je antwoord
sweety07 zei: E759 limited of een E760 Common ? Klik om te vergroten... Lees ff paar posts terug staat je antwoord
Garrett Member 24 augustus 2010 #16 Hou hem even vast want mijn neef moet een nieuwe i7 plank hebben vandaar... ik laat het snel weten update: Ja hoor verkocht Ben je er eindelijk vanaf Doe mij even een PM met je gegevens dan regelen we het, ik kan in principe (samen met die neef lol) elke dag afhalen Laatst bewerkt: 24 augustus 2010
Hou hem even vast want mijn neef moet een nieuwe i7 plank hebben vandaar... ik laat het snel weten update: Ja hoor verkocht Ben je er eindelijk vanaf Doe mij even een PM met je gegevens dan regelen we het, ik kan in principe (samen met die neef lol) elke dag afhalen