Ik weet dat ik een post heb staan maar aangezien ik nu meer en beter informatie kan geven/maken dacht ik "Misschien toch maar beter een nieuwe post maken die informatiever is).
Hallo, aangezien ik een heel nieuw systeem wil gaan bouwen en mijn oud systeem verkopen wil ik nu dit systeem uitwerken.

Hallo, aangezien ik een heel nieuw systeem wil gaan bouwen en mijn oud systeem verkopen wil ik nu dit systeem uitwerken.
- Dit lijstje kan je afwerken:
- Wat is jouw budget? - 700€ euro voor kast en Waterkoeling (mag iets meer zijn)
- Wat is jouw hardware? - GPU : EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling (2x in SLi)
CPU : Intel Core i7 4770K Socket 1150
Mobo: Asus Maximus VI Formula
PSU : Seasonic X Platinum PSU 1000W 1000-XP
RAM : Corsair Vengeance Pro 4x4GB DDR3 2133 C9R Red
optc: LG Blu-ray Writer BH16NS40
CASE: TBD
WaCo: TBD
- Welke behuizing heb je? - nog te kiezen, hier wat hulp mee zou geel leuk zijn. dacht wel aan deze: http://www.alternate.be/html/produc...52386&className=pccase&activeClassName=pccase zou dit werken voor wat ik wil?
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen? - eigelijk alles wat er met water te koelen valt!
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)? - Stilte, temperaturen, OC wss
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen? - waar plaats is
- En overige informatie die van toepassing kan zijn - ik zou dit willen waterkoelen en ik wil een Zwart/gifgroene mix maken van de kast, ik ga niet te veel veranderen aan de kast buiten wat kleuren en Logo's erop spuiten, maar groene lets en buizen zouden wel EPIC zijn. ik weet dat voor deze GPU er full blocks zijn dus daarom deze kaarten.
Laatst bewerkt: