• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

EVGA GTX570 SOC past nie

Celly

I hate molex connectors
(Relevante) specs:
EVGA 780i SLI FTW
NZXT Lexa Blackline


Heb net de bovenstaande graka gehaald, nu lijkt het erop dat t niet past. Het is aardig lastig te zien waarin het ligt, maar hij schuift niet helemaal in de slot.

Het is dus een probleem met diepte, en ik kan hem er niet verder in duwen. Kan het zo zijn dat er enige nodes van de mobo in de weg zitten? Zo nee, dan zou het de mounting bracket van de graka kunnen zijn wat betekent dat ik moet gaan vijlen/zagen. Overigens passen mijn 8800GT's er prima in, het verschil is dat die single slots zijn en de GTX570 een dubbel slot en een "vork" bracket heeft.

Dus iemand nog enige ideeën voordat ik dat ding misschien voor niks half sloop? :p
 
Wat misschien help is dat je de vork van bracket wat verbuigt zodat ie wel goed gaat zitten.
Wat Thierry zei ligt het ook vaak aan de behuizing.Ik zou ff goed kijken waar ie precies tegen aankomt.
 
Ik denk dat ik het heb gevonden:

De V vorm in de vork van de bracket wordt geblokkeerd door de tussenstukjes in de case:
DSC00151.jpg


DSC00152.jpg


Is zoiets weg te veilen? Anders maar een nieuwe case, maar nogal zonde om voor zoiets kleins een nieuwe case te kopen :/
 
Heb de case wat aangepast en nu past ie, maar nu ander probleem:

DSC00153.jpg


DSC00154.jpg


Hij piept nu 2x ipv 1 bij het booten maar ik kan geen pc speaker error codes vinden. Na het piepen boot ie wel gewoon maar dus met het resultaat zoals in de plaatjes. Enig advies?

Specs:

EVGA 780i SLI FTW
Q6600 @ 3.5Ghz
4x2GB OCZ Reaper PC6400
EVGA GTX570 SOC (heb nu m'n 8800GT er weer in en het werkt prima)
Chieftec Turbo Modular 650W PSU
 
Zoals je kan zien gebeurt t ook al vóór Windows en in safe mode dus het zijn sowieso geen driver issues. Hij zit er nu wel goed in dus ik denk niet dat dat het probleem is. Zo wel dan zou ie waarschijnlijk niet booten zoals eerder.
 
Ik ken Chieftec niet qua voedingen. Check even tweakers, bij voedingen. Daar is een gast die er alles van weet. Geen idee hoor, maar het zou zomaar kunnen dat die voeding te gaar is? (qua wattage zou het voldoende moeten zijn)
 
Ik zal ff kijken, maar ook dat lijkt me sterk. Zoals je zei is het qua wattage voldoende, ook gezien ik anders twee 8800GT's erin heb zitten. Ik weet ook niet of de vage particles in mn beeld uberhaupt het resultaat kan zijn van onvoldoende wattage, dus ik zal inderdaad ff op tweakers checken.
 
Voor anderen die ooit misschien op dit topic stuiten:
artifacts, klein of hevig zoals deze, die in BIOS en pre-post schermen al voorkomen zijn altijd GPU issues of GPU gerelateerd (denk hierbij aan een probleem met het PCI-e slot)
Dit kan je nog extra testen door een andere GPU erin te steken, of van slot te wisselen om uitsluitsel te hebben, maar de issues ligt bij de grafische hardware.
 
heb je je oude drivers wel van tevoren verwijdert voor dat je de nieuwe kaart hebt geinstaleerd
zo niet plaats je oude kaart terug verwijder je drivers oude kaart er uit nieuwe kaart er in en nieuwe drivers instaleren
. of heb je wel aan de videokaart lopen knutselen inverband het niet passen in de pc case ??
gr mark
 
heb je je oude drivers wel van tevoren verwijdert voor dat je de nieuwe kaart hebt geinstaleerd
zo niet plaats je oude kaart terug verwijder je drivers oude kaart er uit nieuwe kaart er in en nieuwe drivers instaleren
. of heb je wel aan de videokaart lopen knutselen inverband het niet passen in de pc case ??
gr mark

Je reageert op een topic van bijna een jaar oud...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
O [VERKOCHT] EVGA GTX570 SuperClocked + Arctic Accelero Xtreme Plus 2 Verkocht 3
JeanPaul [VERKOCHT] Evga GTX570 classified Verkocht 12
Jason Watercool HEATKILLER V EBC - Active Backplate for RTX 3080/3090 EVGA FTW3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector EVGA XC3 RTX 3080/3090 D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
Sp33dFr34k [TKA] EVGA GTX780 Superclocked met EK WC block Verkocht 0
Marc Laenen EVGA 980Ti ... NVIDIA 3
Hightower EVGA Power Link Adapter - PCI-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
arwin74 EVGA power link Gevonden 0
R Aansluit advies EVGA GeForce GTX 980 Ti Hydro Copper op Swiftech H220X Advies Waterkoeling Setup 1
X EVGA gtx980 backplate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
G Evga hadron (hydro) Cases en Modding 1
P [Waterkoeling] €1000 euro, I5 3470 2x EVGA GTX 970 SC ACX 2.0..buiten de kast om Advies Waterkoeling Setup 1
V [Waterkoeling] i7-5930K-, Socket 2011-3, Rampage V, EVGA GeForce GTX980, Obsidian900 Advies Waterkoeling Setup 13
Tath Bitspower EVGA GTX 970 Supercloked VGa Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Bitspower waterblok voor de EVGA GeForce GTX 970 SuperClocked ACX Design VGA Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Bitspower waterblock Acrylic voor EVGA GeForce GTX 970 SuperClocked Design VGA Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
stigma [VERKOCHT] EVGA GeForce GTX 780 Ti 3GB Verkocht 14
boefmans [CLOSED]Evga gtx580 sli Gesloten 1
arwin74 [CLOSED]Evga z77 ftw + 3570k Gesloten 2
Hightower evga sli bridge HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
reclamations [VERKOCHT] EVGA gtx680 Verkocht 4
M [CLOSED]EVGA GTX 580 Superclocked 1.5GB SLI + EK WB Fullcovers Gesloten 2
N [Waterkoeling] 700€ ,I7 4470K, 2x EVGA 770 GTX, Asus Maximus VI Hero, Crhr Vengeance Advies Waterkoeling Setup 23
Traxtorm [IN-ACTIVE] Bitspower Black Freezer EIX58NSC Kit (EVGA X58 Classified) Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] 2x EVGA X58 Classified (759) DEFECT Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] Evga ecp Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] 2x EVGA GTX275 FTW's Verkocht 0
K EVGA GTX 780 HydroCopper vraagje Waterkoeling 5
reclamations [Gezocht] EVGA 680 blackplate Gevonden 1
K [CLOSED]Animo 3x evga 580 + wc blocks Gesloten 6
Sw333t [CLOSED] EVGA GeForce GTX 680+ 4GB w/Backplate Gesloten 3
Hightower psu tagan piperock 800watt genoeg voor de evga 770 sc gtx Electronica 4
Aequitis [VERKOCHT] 3x EVGA GTX 580 Hydrocopper 2 Verkocht 12
Hightower past ekfc gtx 680 op een evga gtx660ti ftw? Waterkoeling 2
Hightower welk ek fullcover block voor de evga 660ti ftw gtx Waterkoeling 2
Joren Evga Z77 Stinger HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Zwelgje [VERKOCHT] evga z77 ftw Verkocht 2
Adam Vandervorst EVGA SR-2 voorzien van case en PSU Hardware & Software 2
Adam Vandervorst EVGA SR-2 VS ASUS Rampage IV Formula Hardware & Software 14
Adam Vandervorst EVGA GTX 670 4 gig VS GTX 660 TI NVIDIA 4
Adam Vandervorst evga 1650 watt power suply !!! Hardware & Software 16
Cygnitr0n [VERKOCHT] EVGA GTX560Ti FPB + EK FC-560Ti V2 + EVGA GTX 560Ti Backplate (2x) Verkocht 12
JeanPaul [VERKOCHT] Evga SR-2 Motherbord Verkocht 1
K [VERKOCHT] EVGA GTX580 FTW Hydro Copper 2 Verkocht 6
Thieutje EVGA 670 GTX waterblock? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 38
Sw333t [VERKOCHT] EVGA GeForce GTX 550 Ti FPB Verkocht 2
J EVGA roept bepaalde reeks GTX 670 Superclocked terug NVIDIA 0
Zwelgje Evga z77 ftw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
Sanders [VERKOCHT] EVGA GTX580 + Waterblok Verkocht 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan