damunk
Junior Member
Heb dus gister mijn 4870X2 waterblock van EK binnen. Nu was ik ff in de handleiding aan het kijken en daar vertellen ze dat je washers op de 2 kleinere schroefjes moet doen. Nu zitten er 6 washers bij de schroeven, is het nu de bedoeling dat ik op elke schroef 3 washers moet gebruiken? Heb al ff online gekeken en het blijkt belangrijk te zijn aangezien de kans er dik in zit dat je je bordje gaat buigen als je het niet goed doet. Dus iemand enige ervaring hiermee?
Nog een korte 2de vraag, heb ook zon Revoltec Blue UV balkje en daar zit zon switch op. Kan ik gewoon die 2 kabels naar die switch aan elkaar solderen zodat de UV balk altijd aangaat als ik mijn PC inschakel?
Zal binnenkort ook ff een logje posten met wat pics als ik helemaal klaar ben. Het begint al ergens op te lijken, maar nowhere done yet
Alvast bedankt
Nog een korte 2de vraag, heb ook zon Revoltec Blue UV balkje en daar zit zon switch op. Kan ik gewoon die 2 kabels naar die switch aan elkaar solderen zodat de UV balk altijd aangaat als ik mijn PC inschakel?
Zal binnenkort ook ff een logje posten met wat pics als ik helemaal klaar ben. Het begint al ergens op te lijken, maar nowhere done yet
Alvast bedankt