Arniebomba
New member
Onlangs voerde ik een bios update op mn GTX680 uit. Iets dat voorheen altijd vlekkenloos verliep. Echter is er ergens een bug in geslopen. Nadat ik namelijk mijn DCII Top kaart had voorzien van de laatste bios, weigerde de kaart stabiel te werken.
Met de eerste bios werkt alles helemaal prima. Echter op hem moment dat ik de kaart voorzie van een andere bios (bv de eerste) krijg ik errors.
Enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Wat ik geprobeerd heb:
- Tig keer opnieuw de bios bios geupdate
- getracht de EEPROM te wissen om zo een frisse bios te installeren. Echter is wissen niet mogelijk met de laatste versies (oude versies ondersteunen de GTX 6X0 GPU niet)
- Tig keer de nVidia drivers opnieuw geinstalleerd
- Windows opnieuw geinstalleerd
- Bios van moederbord is up tot date
Naar mijn idee is er een fout in geslopen. In nvflash en in apparaatbeheer zie ik de GPU gewoon staan.
Met de eerste bios werkt alles helemaal prima. Echter op hem moment dat ik de kaart voorzie van een andere bios (bv de eerste) krijg ik errors.
Enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Wat ik geprobeerd heb:
- Tig keer opnieuw de bios bios geupdate
- getracht de EEPROM te wissen om zo een frisse bios te installeren. Echter is wissen niet mogelijk met de laatste versies (oude versies ondersteunen de GTX 6X0 GPU niet)
- Tig keer de nVidia drivers opnieuw geinstalleerd
- Windows opnieuw geinstalleerd
- Bios van moederbord is up tot date
Naar mijn idee is er een fout in geslopen. In nvflash en in apparaatbeheer zie ik de GPU gewoon staan.
Laatst bewerkt: