• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dark Angel

Voor de rest gebruik ik ook alleen maar zwarte schroeven en uiteraard zwarte moeren.
Het heeft even geduurd voor ik ze had gevonden maar ben er achteraf wel heel erg blij mee. Het maakt het compleet.
 
Kleine update

Eigenlijk is het geen update maar meer het showen van mijn nieuwe speelgoedjes.

Dus hier zijn de foto's

Fittingen

P1040647.jpg


P1040648.jpg


Een nieuwe muis

P1040740.jpg


P1040743.jpg


Nieuw modkit

P1040744.jpg


P1040745.jpg


Nieuwe top

P1040746.jpg


Nieuwe waterblocken

VGA

P1040747.jpg


Mobo

P1040748.jpg


P1040749.jpg
 
:help:help:help


Ik heb hulp nodig. Krijg de loop namelijk niet geheel gevuld. Ben er al mee bezig vanaf eind van de middag maar het lukt me niet. Heb al van alles geprobeerd. Heb de kast in alle richtingen gekanteld wat niet meevalt met dit bakbeest. Ik heb ook de sidepanels van de pedestal afgehaald zodat ik de raidators kon kantelen maar krijg hem niet gevuld. De pompen zouden het volgens mij toch wel moeten halen qua druk.

Aangezien foto's meer zeggen dan woorden heb ik die ook genomen zodat jullie een beeld krijgen van het probleem. (niet op kabel management letten daar heb ik nog niets aan gedaan.)

P1040754.jpg



P1040755.jpg



P1040756.jpg



P1040757.jpg



P1040758.jpg


Ik heb zelfs vals gespeeld door misbruik te maken van de snelkoppelingen die ik heb maar helaas.

Hopelijk hebben jullie een idee wat ik moet doen.
 
Zet je pompen eens iets lager en zo dat de inlet van je pomptop bovenaan zit.
Dit zodat je water zeg maar rechstreeks vanuit je reservoir naar beneden je pomp in stroomt.

Ik denk dat je teveel lucht in je pompen hebt om ook maar iets te kunnen doen.

Wat bij mij ook wel eens helpt is (ja echt) ergens bijv bovenop je reservoir, als dat hoogste punt is, er heel hard op blazen onder het pompen.
Door die druk kan net dat beetje teveel lucht uit je pomp gaan en begint hij ineens te "donderen" :)
 
Probeer je pompjes eens lager te zetten, gezien ze nu aardig gelijke hoogte hebben en slangen beetje naar onder gaan en dan weer naar boven, is een idee dus weet niet of het dat echt is hoor, maar je kan het proberen.
of de reservoirs iets hoger

Edit: lol was aan het typen toen l3p ongeveer hetzelfde al zei :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan