• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dark Angel

Lol ik zal daar maar geen comment op geven www :p

Maar goed blazen kan ook, maar ik als beginnend WC-er en na veel lezen, hef je dan niet het demiwater effect op?
Omdat je dan veel bacterie erin blaast etc.
Of valt dat wel mee?
Ook een beetje ter info naar mij, want dan leer ik ook iets nieuws ^^

Groet
 
OMG wwwicked, je geeft zo'n lekkere voorzet :(. Maar ik maak 'em niet af. Te voorspellend :p

Lol ik zal daar maar geen comment op geven www :p

Maar goed blazen kan ook, maar ik als beginnend WC-er en na veel lezen, hef je dan niet het demiwater effect op?
Omdat je dan veel bacterie erin blaast etc.
Of valt dat wel mee?
Ook een beetje ter info naar mij, want dan leer ik ook iets nieuws ^^

Groet

Zodra jij de fles met demi-water open doet, zul je al het water 'vervuilen'. Je moet niet in het water gaan spugen o.i.d., maar een beetje blazen zal geen kwaad kunnen ;)
 
Nou baal ik als een stekker dat ik hier gisteren niet eerder melding van heb gemaakt. Nu was het zo gepiept.

Bij de loop van de cpu/mobo is er in de loop van de nacht veel gezakt en door wat met de slangen te spelen liep de rest ook weer aardig vol. Ben er nog niet, er zit een hoop lucht nog in maar hij is nu in ieder geval aan het rondlopen. De VGA loop was het trucje van het blazen. Ik heb me teut staan blazen maar het had effect.

Trouwens wel vreemd om in de ochtend te gaan spelen met slangen en erop blazen. Daar moet je als vrouw niet teveel over nadenken :053:.

Maar bedankt jongens :058: het heeft geholpen ik ben nu aan het lektesten :038:. Als dit goed gaat zal ik eind van de middag beginnen met alles aan te sluiten en te installeren.
 
Oké...we blijven op nivo zie ik.

Ik heb de computer ondertussen aan de praat. Moet wel een kabel opnieuw sleeven aangezien ik daar iets verkeerd heb gedaan waardoor de computer in zijn geheel niet wilde opstarten. Ben de boel nu aan het installeren dat ik in ieder geval weer vooruit kan. De afwerking laat dus nog maar iets later dan verwacht.
 
Natuurlijk. Ik zag je gisteren bezig in de shoutbox en heb het daar maar neergezet. Dat heb je blijkbaar niet gezien...sorry.

JA de leds zijn binnen e ze werken. Nu moet ik nog een mooi plaatsje voor ze vinden. Ze zijn wel lekker fel.
 
Ik moet nog het goede plekje voor ze vinden en dan zal ik ze zeker hier showen. Ben er alleen nog niet uit waar dat is. Of meer eigenlijk hoe ik ze daar onopvallend bevestig krijg.

Ze geven een erg mooie verlichting. Ik heb ze in ieder geval wel op mijn fancontroller aangesloten zodat ik ze kan dimmen als nodig is of knallen als ik wil opscheppen.
 
Dit is geen uopdate maar meer een stand van zaken op dit moment.
Of te wel hoe ziet het er op dit moment uit.

Nou ja...zo dus

P1040759.jpg


P1040760.jpg


P1040761.jpg


P1040762.jpg


P1040763.jpg


P1040764.jpg


P1040765.jpg
 
hmmm very in pressif.weer een tip voor je kijk of je een oude kapotte voeding bij een computer boer kan krijgen.Dan de achterkant er af zagen.of mess gaas zagen om je twee de psu gat dicht te maken.het eerste had ik gedaan om dat ik zo makkelijk verleng kabel naar de phase kon maken.blijft heerlijk om zo mooie dikke mega grote kast te zien.

Sorry zag je plex af dek plaatje niet al zou ik persoonlijk nog steeds zwart mess mooier vinden.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan