• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dark Angel

Met het drainen en uit elkaar halen van mijn huidige pc ben ik er achtergekomen dat kleurvloeistof wel mooi is maar ook nadelig kan zijn :cry:.
Het laat rotzooi in je blokken, tenminste het zwarte :eusa_naughty:. Rood niet dat ziet er allemaal nog schoon uit. Nu moet ik dus gaan bedenken wat ik daaraan doe. Ik had eigenlijk niet de planning om nieuwe blokken te bestellen en schoonmaken dan moet ik de blokken uit elkaar halen :icon_rolleyes:.

NU zit ik dus met een vraag. Want ik vond de kleuren toch wel erg mooi. Hebben de kleurtoevoegingen die Freddy in de shop heeft hetzelfde effect als de kleur koelstof? En dan bedoel ik dus de bijwerkingen van rotzooi in je blocken want dat wil ik dus niet meer :eusa_naughty:.

De pc draait nu ghetto style :icon_super:, ik zal de foto's nog wel plaatsen. Ik heb nu in ieder geval wel een vreemde kleur koelvloeistof maar ja dan is het alvast een stuk schoongespoeld voor ik alles weer inbouw.
 
Laatst bewerkt:
Zoals beloofd hierbij foto's van mijn ghetto style pc momenteel.

P1040584.jpg


P1040585.jpg


P1040587.jpg


P1040586.jpg


P1040592.jpg


P1040588.jpg


Mijn nichtje van 8 heeft er gisterenochtend bijna een uur naar staan kijken :031:. Ze wist echt niet wat ze ervan moest denken :S.

Verder heb ik mijn nieuwe rads binnen.

P1040605.jpg


P1040608.jpg


P1040609.jpg


P1040607.jpg


Wat zijn ze groot :119: en zijn het geen beauty's:007::007:
 
Kleine update:

Ik heb vanavond nog wat kabels gesleeved.

P1040612.jpg


P1040613.jpg


P1040614.jpg


Ik weet het bij de rode moet ik één van de heatshrinks opnieuw doen.
Vond dit zelf wel een leuke toevoeging :woot. Waarschijnlijk omdat ik sleeven stiekem toch wel leuk vind om te doen :gek.
 
Update:

Het onderste deel van de kast heb ik intussen in elkaar gezet. Uiteraard heb ik er foto's van gemaakt zodat jullie een beter beeld krijgen van wat het gaat worden.

P1040633.jpg


Aangezien ik in stijl wil blijven...zwarte schroeven gebruikt

P1040634.jpg


P1040636.jpg


P1040638.jpg


P1040639.jpg


P1040640.jpg


P1040641.jpg


P1040642.jpg


P1040643.jpg


P1040644.jpg


P1040645.jpg


P1040646.jpg


Zoals altijd hoor ik graag jullie mening.
 
lekker hor ziet er goed uit.
Ben er benieuwd naar je temp's van je loep's.
Al moet ik zeggen die fan grills gardes blokken aardig air flow ben ik achter.
Maar keep de good work going.
Word erg mooi.
Kan wel wat leren van je sleeve werk erg netjes.
 
Ik ben geen overklokker dus de fangrills maakt voor mij denk ik niet zo heel veel uit.

Heb er wel opgelet dat de fans op mijn rads de lucht uit de kast zuigen en de 3 fans achter de koele lucht in mijn kast.
Zoals mijn naam zegt ben ik een leek :gek maar het leek me beter op deze manier aangezien ik anders warme lucht tegen elkaar aan blaas.
Het leek mij dat ik dan warme lucht opbouw in mijn kast i.p.v. warme lucht uit mijn kast haal.

Als dat niet klopt dan hoor ik het graag. Nu kan ik het nog makkelijk veranderen
 
Nou dat is best goed logisch nagedacht hoor ;)
In jou geval is dat zeker wel het best alleen heb je nu meer uit blazen dan in de kast blazen.
Weet niet of je ook nog fan holes voor de bodem heb om in te blazen? Dat zou eventueel een betereflow geven.

Vind het best een mooie build en vet mooie kast :)
 
Heb er wel opgelet dat de fans op mijn rads de lucht uit de kast zuigen en de 3 fans achter de koele lucht in mijn kast.
Zoals mijn naam zegt ben ik een leek :gek maar het leek me beter op deze manier aangezien ik anders warme lucht tegen elkaar aan blaas.
Het leek mij dat ik dan warme lucht opbouw in mijn kast i.p.v. warme lucht uit mijn kast haal.

Als dat niet klopt dan hoor ik het graag. Nu kan ik het nog makkelijk veranderen

Hele maal goed.
Zo zitten ze ook in me pedestal.
Ik heb ook een slechtere flow door dat me phase er in staat.
En dat ding is zelf ook een giga warmte bron.
maar blijf je log met plezier volgen.
 
@VoYaGeRTM
Dit is de pedestal van build. De eigenlijke kast komt daar nog op en daar heb ik meer intake dan outtake.
Dat worden 6 intake en 2 outtake.

@Zwelgje
Ik geloof direct dat de phase voor een blokkering vande flow zorgt. Dat ding is giga groot, maar wel vet.
 
Hierbij een kleine update

Ik heb de U2-UFO in elkaar gezet.

P1040649.jpg


P1040650.jpg


P1040651.jpg


P1040652.jpg


P1040653.jpg


P1040654.jpg


Helaas heb ik nu zilveren schroeven moeten gebruiken :'( . Ik heb niet aan zwarte kunnen komen met verzonken kop. Maar daar heb ik iets opgevonden.

Ik heb ze geverfd zowel aan de buiten als aan de binnekant ook al ga je die niet zien.
Nu is het dus wachten op het drogen van de kast en ik moet nog wat spullen ontvangen her en der
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan