• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)?

Nickske00

Junior Member
Hoi,

Ik heb even een vraagje voor de personen die een Cross desk hebben. Ik ben van plan er eentje aan te schaffen maar zit nog met een kleine twijfel. Ik zit namelijk met een Samsung MD230X6 Eyefinity monitor set en deze zou zo'n 45kg wegen volgens de site van samsung. Nu zou ik graag weten van andere bezitters van zo'n desk (als die hier zitten) of zij denken dat de glazen plaat dit gewicht gaat kunnen dragen? Volgens de mannen van Red Harbinger wel, maar zelf hebben ze er zo'n gewicht nog niet op gezet. In de bijlage een foto van de schermen. ;-)

eyefinity-setup.jpg
 
daar naast met z'n setup met 6 schermen ga je gebruik maken van een standaard die je desnoods aan de desk bevestigen of aan de muur dat is namelijk een stuk stabieler.
 
Met een standaard lijkt mij ook beter, zo heeft l3p dat ook, dan houdt je veel meer ruimte over op jouw bureau.
Maar het glas moet het wel aankunnen, tis dik en stevig glas, dat breekt niet zo snel :)
 
Thomas van Red Harbinger (+/- 100kg) is er een keer op gaan zitten/liggen en dat was geen probleem :p
(Toch kan glas heel raar werken, als er een zandkorrel verkeerd onder ligt kan het al breken met 5 kg)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
Limecat Phobya Screw UNC 6-32 x 5 Cross-Slotted Black Nickel (4pcs) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
l3p Cross by Red Harbinger Gallery & Build Logs 219
S 4870x2 in cross 1 fan niet in te stellen Hardware & Software 14
Quint0sz Quint0sz - Quint - Flat desk PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
Dave-V 2 pc desk build, audio ruis. Problemen & Oplossingen 13
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
P Desk-case advies Cases en Modding 2
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
JaPeMo JP[D]: Ikea Jerker PC Desk.... Gallery & Build Logs 22
B Desk XXL Gallery & Build Logs 7
B Desk icm tube res Waterkoeling 7
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
Freddy Vector Desk / Bureau behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535
B Desk pc design eerst in karton maken. Cases en Modding 1
B Bouli - Patrick Boelhouwer - Bouli's PC / Bouli's Desk Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
CDA441 The Desk Rev 2.0 Gallery & Build Logs 106
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
CDA441 Project: The Desk Gallery & Build Logs 178
R Nieuwe Build: JeMi Desk Gallery & Build Logs 11
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
PasLis Desk Art Gallery & Build Logs 509
Hightower Glas tubes snijden Waterkoeling 7
coolfris Hoe een glas water in te schenken Handleidingen en Installatie Tips 1
coolfris Aquacomputer: "Aqualis" reservoir gemaakt van echt glas HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
alain-s [IN-ACTIVE] Kroonluchter 15 in zwart glas 14 armen Verkocht 9
Sw333t 2-Way mirror plexi of echt glas (minimaal 15 x 15) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Slader plexi glas plaatsen Cases en Modding 17

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan