Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb sinds kort waterkoeling en ben nu een beetje bezig met het overclocken van me cpu, alleen heb ik 3 verschillende programma's die allemaal andere temps geven :101:
Welk programmaatje kan ik hier het best voor gebruiken?
Je kan de core temp aflezen en de CPU temp.
De core temp wordt, zoals de naam al indiceert, vanaf een sensor direct uit de core afgelezen. Dit is de temperatuur waar je je op moet focussen.
De CPU temp zal altijd lager uitvallen omdat die iets verder van de cores uitgelezen wordt. Wellicht een sensor in de socket? Dat weet ik eigenlijk niet precies.
Daarnaast lezen deze sensoren geen temperatuur uit, maar een afstand tot een ingestelde waarde; T Junction
Als je deze waarde verkeerd instelt leest ieder programma de cijfers verkeerd uit.
realtemp support alleen voor intel amd word niet ondersteund (helaas) hw monitor is ook een goede, kun je ook de temps inzien (van bijde kampen) en ook gpu dingen etc