Je zal het maar kwijt zijn.... het flatkabeltje tussen de pcb pushbuttons en de controller.
En in het begin nog denken, die moet ik weg leggen voordat ik het kwijtraak.
Ik was hem dus kwijt. Gelukkig hadden we Ruud, die nog onderdelen van de Cosmos heeft
Cooler Master Europe Store voor al uw onderdelen.
Ruud bedankt man!!!
En alles doet het weer
Wel grappig dat je het display inverse kan laten schijnen
kassie weer dicht
Bekabeling is nog één grote bende, maar zo heb ik de controller geplaatst
Wordt nog wel iets netter gemaakt
Gaatje geprikt voor de switches en hdd led
En ik heb nog een 3 mm plex cover gemaakt voor de zijkant bay, gaten en sleuven is niks voor mij. Dus deze gaan verdwijnen.
Ivm. met wat lipjes en ander meuk wat uitsteekt heb ik nog een laag gemaakt met hier in de vorm van de CM pushbuttons.
Eerste laag terug geplaatst
Volgende laag erop
Bovenste laag nog wat mat zwart film geplakt
En het resultaat
Lekker strak en de goeie kleur. Ben vandaag ook nog ff druk geweest met de XL window voor de Cosmos. Wat best een uitdaging bleek te zijn ivm weinig vlees en plastic
De window heb ik 1cm rondom groter gemaakt als het bestaande gat. Voor de window heb ik voor het eerst in m,n mod leventje plex bij de bouwmarkt gehaald. Had geen zin en tijd om te wachten op E-shops. Hier komt bij dat het weer eens een grotere maat was als de shops hebben. Daarom dus 2mm prut acryl.
Zagen ging toch best goed (deco) en scheurde niet.
Overal word het nog beter aan gedrukt, maar het zit iig wel.
Voor de metalen cover terug te plakken op het plastic, heb ik contactlijm gebruikt. Dit omdat ik niet veel vlees heb voor dubbelzijdig tape, en het moet gewoon goed vast zitten. Overal klemmen en ander hulp materiaal op, wat een nachtje blijft staan. Hierna wrod de binnenkant ed. nog mooi afgewerkt. Heb uiteraard wel ff gepast, om te kijken hoe de window eruit komt te zien.
En heb nog wat lopen spelen met de verlichte midplate voor de night shot. Denk wel dat ik bovenin ook nog wat licht ga plaatsen.
That's it voor dit weekend...Grtz.