• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

CM690 Nog wat meer!

Ianovski

Junior Member
Ik zat laatst te kijken naar mijn mod en dacht: er is nog niet heel veel aan gebeurd. Dus ik bedenken wat ik meer zou kunnen doen. En gister kreeg ik het. Ik ben nu van plan het mesh wat aan de voorkant en bovenkant zit groen te spuiten, en er eventueel later nog een logo op, maar daar moet ik nog een ideetje voor krijgen.

Het mesh heb ik er al uit gehaald, hier wat pics:

De laatste pic is hoe mijn pc er nu ongeveer uitziet :p
 

Bijlagen

  • DSC_0440.jpg
    DSC_0440.jpg
    107,3 KB · Weergaven: 29
  • DSC_0441.jpg
    DSC_0441.jpg
    149,5 KB · Weergaven: 19
  • DSC_0442.jpg
    DSC_0442.jpg
    55 KB · Weergaven: 46
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Aequitis [GEZOCHT] 2x toolles drive fastener Coolermaster (CM690) Gevonden 1
Eternity cm690 advanced ii Cases en Modding 13
Dave-V Mezelf en mijn cooler master cm690 ll advanced voorstellen :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Crosshair 4 Extreme-666 past een XSPC UV Blue Dual 5.25" Bay Reservoir in een Cooler Master CM690 II Advanced Cases en Modding 3
M [VERKOCHT] Originele sidepanel CM690 II Advanced behuizing Verkocht 5
BETA911 [INACTIVE] CM690 II Advanced + highend WC + 8800GTS G92 + 700W PSU! Verkocht 11
C [INACTIVE] CM690 Sidepanel met window Gevonden 8
BETA911 [Eerste buildlog] Meet B911! (CM690 Advanced II + 5 x 120mm rad's) Gallery & Build Logs 67
M Watercooling in de Coolermaster CM690 II Advanced? Waterkoeling 30
Fedmas Fedde's CM690 II Gallery & Build Logs 32
D Coolermaster cm690 mod Gallery & Build Logs 23
Robert CM690 Advanced Cases en Modding 3
Johnny CM690 advanced II window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
vincent Cooler Master CM690 II Advanced HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
B barterio CM690 + window en waterkoeling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
P Pino112 - Patrick - CM690 paintjobbed Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S CM690 fan setup Cases en Modding 9
I CM690 waterkoeling Cases en Modding 6
P Waterkoeling in CM690 Waterkoeling 2
J Cpu nog heet Waterkoeling 10
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
bunbun gezien ik me nog niet had voorgesteld Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
XenoMorpH EK-DDC Dual TOP V.2 nog verkrijgbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower ek-fc770gtx nog wel te leveren? Waterkoeling 1
D Nog eventjes voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
MrGiorgio Firstlook: gelukkig hebben we de foto's nog! Algemene Discussies 10
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
Karel88 Karel88 - Karel - Nog geen project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
P Pomp nog te redden? Waterkoeling 16
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
H [VERKOCHT] EK-FC7850 Nickel-acetal GLOEDNIEUW MET ZEGEL ER NOG OP Verkocht 5
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H Ik ga mezelf toch nog even voorstellen :) Tim Warning - Hukkel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan